Dirk Jan schreef:Met alle respect voor de poll, ik vind dat dit de zaak te veel vereenvoudigd en minder leuk maakt. Zelf heb ik een poosje moeten nadenken over wie ik zou nomineren en waarom en dat was een mooie proces in mijn hoofd. Want "Waar gaat het nou om? " dacht ik. De poll maakt dat proces veel kleiner en naar mijn idee is het dan ook minder leuk en uitdagend voor degene die een reactie plaatst.
Of is dit een soortgelijke discussie van 'voor' en 'tegen' van het gebruik van meerkeuzevragen ?
Weet je, deze actie ontstond vrij spontaan en ik heb kort nagedacht over ‘spelregels’. Die zijn wellicht voor verbetering vatbaar. Ze waren bij aanvang al niet volledig.
Aan de andere kant wilde ik het niet te groot maken. Daar heb ik gewoon geen energie voor.
Ik mag iets weggeven. Meer is het niet. En ik heb input gevraagd omdat ik het leuk vind om te delen in het plezier van iets moois mogen weggeven. Maar ik ben geen jury die ieders overwegingen moet wegen en waarderen. Ik tel de stemmen en dan hebben we een naam.
En ieders overwegingen zijn toch mooi om te lezen? Als je het terugleest zie je dat daardoor een mooi gesprek ontstond. Dat vind ik waardevol.
En nu ga ik verder met tellen
Londinium R x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper