Tof. Hoe gaat deze met die DAK bonen? Hij staat daar wel gevaarlijk trouwens

Tof. Hoe gaat deze met die DAK bonen? Hij staat daar wel gevaarlijk trouwens
Dat is de allereerste SDRM geleverd aan de consument. Tot nu toe heeft nog niemand de maler in gebruik gehad behalve de eigenaar van kafatek.
Oooh haha, vond het al zo'n on-Nederlandse tuinHk87 schreef: do 26 jun 2025, 16:59 Dat is de allereerste SDRM geleverd aan de consument. Tot nu toe heeft nog niemand de maler in gebruik gehad behalve de eigenaar van kafatek.
Die van mij is pas in augustus, ben bijna de dagen aan het tellen![]()
Dat motto is tijdelijk en bestaat niet.ctykil schreef: (motto; buy once, cry once)..
De importheffingen verwacht ik rond de €500 te liggen. Ik weet nog niet precies wat de verzendkosten zijn, maar dat zie ik binnenkort wel.ctykil schreef: do 17 jul 2025, 14:44 Erg benieuwd naar je ervaringen wanneer je de machine binnen hebt! (Ook hoe het op dit moment zit met import heffingen etc)
Zit zelf ook te denken om te upgraden (motto; buy once, cry once) maar kan niet echt kiezen tussen deze variant of de Flat Max…..
De reden dat ik de keuze zo lastig vind is dat ik denk dat qua smaak en wat ik meestal drink (uitsluitend espresso 1-1,5 ratio; medium/licht gebrande bonen - liefst met een klein zuurtje en fruitige tonen) beide malers meer dan uitstekend uit de verf komen (mag/moet ook wel voor die prijs).Hk87 schreef: do 17 jul 2025, 18:41De importheffingen verwacht ik rond de €500 te liggen. Ik weet nog niet precies wat de verzendkosten zijn, maar dat zie ik binnenkort wel.ctykil schreef: do 17 jul 2025, 14:44 Erg benieuwd naar je ervaringen wanneer je de machine binnen hebt! (Ook hoe het op dit moment zit met import heffingen etc)
Zit zelf ook te denken om te upgraden (motto; buy once, cry once) maar kan niet echt kiezen tussen deze variant of de Flat Max…..
Volgens gebruikers is het verschil tussen de SDRM en de Flat Max momenteel niet zo groot. Natuurlijk zal de Flat Max meer helderheid geven en de SDRM meer body. Dat is het subtiele verschil in voorkeur.
Even heel algemeen ter beeldvorming:
Daarom heet het ook flat MAXctykil schreef: do 17 jul 2025, 23:48Alleen waar ik een beetje bang voor ben, of wat ik af en toe online tegen kom, is dat de flat max juist 'te veel helderheid' geeft en je het 'traditionele espresso gevoel' (helemaal) verliest in je kopje.Hk87 schreef: do 17 jul 2025, 18:41De importheffingen verwacht ik rond de €500 te liggen. Ik weet nog niet precies wat de verzendkosten zijn, maar dat zie ik binnenkort wel.ctykil schreef: do 17 jul 2025, 14:44 Erg benieuwd naar je ervaringen wanneer je de machine binnen hebt! (Ook hoe het op dit moment zit met import heffingen etc)
Volgens gebruikers is het verschil tussen de SDRM en de Flat Max momenteel niet zo groot. Natuurlijk zal de Flat Max meer helderheid geven en de SDRM meer body. Dat is het subtiele verschil in voorkeur.
Terug naar “Koffiemolens & malers”