Re: Wat drink je nu?
5251Ik heb hem als heerlijke filter koffie!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Goeie tijgerstrepengilleko B. schreef:Branddatum 4 augustus, Koffie van de maand Hoofdkwartier Rwanda Kilimbi natural. Eerste shot, wat overextractie, maar zacht fermentatiezuurtje zit erin. De volgende maalgraad wat grover maken. Maar mooie koffie️
ThanksMichaelvDuuren schreef:Goeie tijgerstrepengilleko B. schreef:Branddatum 4 augustus, Koffie van de maand Hoofdkwartier Rwanda Kilimbi natural. Eerste shot, wat overextractie, maar zacht fermentatiezuurtje zit erin. De volgende maalgraad wat grover maken. Maar mooie koffie️
Pooh! Deze ga ik morgen ook op de machine zetten, zelfde koffie, zelfde brand datum. Voor mij ene nieuwe ervaring, een "zomerse" koffie op een echte machine. Denk niet dat ik er zo'n mooi plaatje en tijgerstreepje van krijg als jij, maar je verhaal op smaak maakt mij extra nieuwsgierig.gilleko B. schreef: za 09 aug 2025, 15:04 Branddatum 4 augustus, Koffie van de maand Hoofdkwartier Rwanda Kilimbi natural. Eerste shot, wat overextractie, maar zacht fermentatiezuurtje zit erin. De volgende maalgraad wat grover maken. Maar mooie koffie️
Prachtig! En het kopje… erg mooi. Van wel merk is het, als ik vragen mag?gilleko B. schreef:Branddatum 4 augustus, Koffie van de maand Hoofdkwartier Rwanda Kilimbi natural. Eerste shot, wat overextractie, maar zacht fermentatiezuurtje zit erin. De volgende maalgraad wat grover maken. Maar mooie koffie️
Type Sorrento van Nuova Point, hele dikke wand, geeft fijn lipgevoel en de boel blijft lekker warm!omeCoffee schreef:Prachtig! En het kopje… erg mooi. Van wel merk is het, als ik vragen mag?gilleko B. schreef:Branddatum 4 augustus, Koffie van de maand Hoofdkwartier Rwanda Kilimbi natural. Eerste shot, wat overextractie, maar zacht fermentatiezuurtje zit erin. De volgende maalgraad wat grover maken. Maar mooie koffie️