Re: Lelit Bianca v3 - Flow paddle en druk

11
Hk87 schreef:
bobbee schreef: di 23 sep 2025, 20:43 Ik kan je niet meer volgen met al die aankopen en verkopen en redenen van de laatste tijd. Maar goed, dat maakt ook helemaal niks uit!
Afbeelding

Deze blijft
Afbeelding
Afbeelding
heeft zelfs de wife approval gekregen
Afbeelding
Lelit Bianca V3 Nieuw 2025 + Accesoires set
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2321199547

Heb je beetje last van keuzestress? Al met al kost dit je onnodig veel geld als je deze spullen op de reguliere manier bemachtigd.
Afbeelding

Het is nu bijna interessanter om te zien welke machine je behoudt en voor hoelang in plaats van wat je nieuw hebt gekocht!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

12
bobbee schreef: zo 12 okt 2025, 10:10
Hk87 schreef:
bobbee schreef: di 23 sep 2025, 20:43 Ik kan je niet meer volgen met al die aankopen en verkopen en redenen van de laatste tijd. Maar goed, dat maakt ook helemaal niks uit!
Afbeelding

Deze blijft
Afbeelding
Afbeelding
heeft zelfs de wife approval gekregen
Afbeelding
Lelit Bianca V3 Nieuw 2025 + Accesoires set
Zie omschrijving
https://link.marktplaats.nl/m2321199547

Heb je beetje last van keuzestress? Al met al kost dit je onnodig veel geld als je deze spullen op de reguliere manier bemachtigd.
Afbeelding

Het is nu bijna interessanter om te zien welke machine je behoudt en voor hoelang in plaats van wat je nieuw hebt gekocht!
Afbeelding
Haha, vertel mij eens waar de niet zo reguliere markt zich bevindt 🤣🤣

Ik weet het eerlijk gezegd even nog niet helemaal zeker. Mijn vrouw wilt haar niet weg hebben, de Bianca dan, ook vreemd geval.
Ik droom nog ergens over een la Marzocco.

Maar eerst eens zien of er genoeg animo is voor de verkoop.
You can't buy experience

14
Vond het al vreemd dat wanneer je een La Marzocco overweegt met een Bianca eindigt. Los van dat het een prima machine is, wel een hele andere prijsklasse.

Overigens kan ik je een La Marzocco van harte aanbevelen! Een GS3 MP is echt een geweldige machine en een echte eye-catcher.
La Marzocco GS3, Eureka Olympus 75mm TiN Mythos burrs