Re: MHW-3Bomber F74 Navigator Single dose grinder

21
Heb helaas iets minder goed nieuws. De maalgradschijf lijkt te verlopen. Ik had al dat ik dcht dat ik de maalgraad anders had ingesteld maar de kopjes waren nog steeds goed. Toen heb ik flink wat gemalen en zag na 3 of 4 keer malen al dat hij van voor 2 naar boven 2 was verschoven. Heb niet eens met de deksel vastzittende koffie in de chute proberen te beschrijven.
Ik heb contact opgenomen met 3Bomber maar nog geen antwoord. Maakt de Lagom P80 alhoewel duurder toch weer interessant. Hoop dat het opgelost wordt. :?
Strietman CT2, Eureka Specialty 75, Kinu M47
(3bomber Navigator F74 is besteld)

22
Vandaag antwoord van MHW-3Bomber. Ze vroegen of ik het probleem kan videoen wat ik heb gedaan. Nu weer afwachten. Heb de videos aandachtig bestudeerd en het lijkt echt gedurende het malen te zijn.binnen vier keer malen van onder naar boven de 2.

Heb wel de neiging om van het retourrecht gebruik te maken alhoewel de espresso erg goed smaakt. Ik heb liever een restocking fee dan het risico dat ik me op lange termijn toch aan ga storen.
Strietman CT2, Eureka Specialty 75, Kinu M47
(3bomber Navigator F74 is besteld)

23
Snap ik. Het is een wat minder gerenommeerd merk als de bekende merken hier bij ons. Dat de maalgraad zichzelf versteld kan natuurlijk gewoon niet, ik zou hem terugsturen denk ik en mijn geld terug willen. Is geen prettig idee dat dit kan gebeuren. De diverse online reviews heb ik het alleen niet gelezen en je zou verdachten dat er meerdere zijn die het zelfde ervaren als het een terugkerend probleem zou zijn.

Succes!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!