Mwah, een groffe 1k verschil met wat ik hem heb voorgesteld voor mijn Bianca
Re: Nieuwe machine gezocht. Tot 3k.
21You can't buy experience
Mwah, een groffe 1k verschil met wat ik hem heb voorgesteld voor mijn Bianca
Ik ben benieuwd, zijn er al Lelit Bianca's bekend met een kapotte rota pomp? Ik bedoel hoe groot is het probleem van een rotatiepomp met reservoir in de praktijk? Oprechte interesse!HanR schreef: Een rotatiepomp is niet gemaakt om water aan te zuigen. Bij gebruik met waterbak heeft een vibratiepomp de voorkeur.
Wist nieteens dat jij een Bianca hebt
Onder andere,
Dus nog steeds gear acquisition syndromeHk87 schreef: ma 27 okt 2025, 15:39Onder andere,
5 weekjes oud. Ik heb haar opgestuurd om de flow control te calibreren. Die gaf mijn inziens met de paddle dicht nog steeds iets teveel (2ml/s) flow en wil dat hebben dat het bijna niks geeft. Uiteindelijk gaat het de verkoop in denk ik.
@Frank Gefeliciteerd met je aankoop, ik denk niet dat je spijt zult krijgen want veel beter als de Bianca wordt het bijna niet.
Ik ben echt wel de definitie van gear acquisition syndromerobinfcb schreef: di 28 okt 2025, 10:07Dus nog steeds gear acquisition syndromeHk87 schreef: ma 27 okt 2025, 15:39Onder andere,
5 weekjes oud. Ik heb haar opgestuurd om de flow control te calibreren. Die gaf mijn inziens met de paddle dicht nog steeds iets teveel (2ml/s) flow en wil dat hebben dat het bijna niks geeft. Uiteindelijk gaat het de verkoop in denk ik.
@Frank Gefeliciteerd met je aankoop, ik denk niet dat je spijt zult krijgen want veel beter als de Bianca wordt het bijna niet.![]()