Re: Futurema koffiemolen

2
Blueberrypancake schreef:Is iemand bekend met dit Italiaanse merk? Ik kan er weinig over vinden, maar ze lijken alleen machines en molens voor horeca te produceren.

Is dit een beetje kwaliteit of kan ik het beter overslaan? Kan er werkelijk niets over vinden :?:
Er is wel degelijk genoeg te vinden als je de naam goed spelt; Futurmat

Google geeft slechts een paar resultaten, wat dat betreft had je wel gelijk :?
< Ongeveer 432.000 resultaten (0,31 seconden) >
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

3
@3aan schreef: Er is wel degelijk genoeg te vinden als je de naam goed spelt; Futurmat

Google geeft slechts een paar resultaten, wat dat betreft had je wel gelijk :?
< Ongeveer 432.000 resultaten (0,31 seconden) >
Niet iedereen kan alwetend zijn. Ik ken dat merk niet en zo werd het gespeld in de advertentie waar ik het apparaat zag. Maar dank je wel hoor :mrgreen:

6
Grrrrrr... ik dacht dus dat het een Futurmat was en had dus geboden op die molen op een veilingsite. Nu blijkt het dus een Futurema en is ie nog van mij ook nog aangezien ik met 67,- het hoogste bod had. :? Hoopte dat iemand anders hoger zou bieden, want kwam er naderhand dus achter dat het echt een Futurema is en daar kan ik nergens maalschijven voor vinden, stom stom stommmmmmmmm!!!!!

:?

7
Blueberrypancake schreef:Grrrrrr... ik dacht dus dat het een Futurmat was en had dus geboden op die molen op een veilingsite. Nu blijkt het dus een Futurema en is ie nog van mij ook nog aangezien ik met 67,- het hoogste bod had. :? Hoopte dat iemand anders hoger zou bieden, want kwam er naderhand dus achter dat het echt een Futurema is en daar kan ik nergens maalschijven voor vinden, stom stom stommmmmmmmm!!!!!

:?
Misschien passen de schijven van een futurmat wel in een futuremat ??

9
Blueberrypancake schreef:
mark_boelen schreef:
Misschien passen de schijven van een futurmat wel in een futuremat ??
Laten we het hopen. Ben wel benieuwd naar de molen. Is een vrij groot model voor horeca.
Ik heb een zelfde soort molen op dit moment op de zaak staan, inderdaad een joekel voor een thuisgebruiker ;)

10
Tja, wie ben ik om geen foute veronderstellingen te doen, hier het adres van het beoogde merk.

Futurema Coffee Machines Ltd
905-738-6901
603 Millway Ave Thornhill, Ontario
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.