Re: Futurema koffiemolen

11
Tja, wie ben ik om geen foute veronderstellingen te doen, hier het adres van het beoogde merk.

Futurema Coffee Machines Ltd
905-738-6901
603 Millway Ave Thornhill, Ontario

The Futurema E81, known in some areas as the Faema E81, is a professional-grade bench-top espresso machine built for use in cafes and restaurants. As such, it's not as user-friendly as a single-nozzle home brewer, but can provide a far higher volume of coffee at a faster speed and with less part degradation over time. If you've just had an E81 installed in your home or cafe, getting up to speed with the machine's brewing style should

Read more: E81 Futurema Espresso Machine Instructions | eHow.com http://www.ehow.com/how_7918755_e81-fut ... z1IO9NrEcQ

Als je dan alles in ogenschouw neemt zat ik toch niet zo heel verkeerd
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

12
@3aan schreef:Tja, wie ben ik om geen foute veronderstellingen te doen, hier het adres van het beoogde merk.

905-738-6901
Mocht het nodig zijn dan kan er natuurlijk altijd een foto van de schijven gemaakt worden die in een futurmat zitten, iemand hier op het forum heeft namelijk een nieuwe type van mijn molen.
Komt allemaal heus wel goed niet ?

13
Ik heb hem niet meer in elk geval, er is een nieuwe voor inde plaats gekomen, ik heb wel die bonenhopper voor de helft korter gemaakt, WAF factor 100% verbeterd!

Afbeelding
IMG_0476 by randstad fotografica, on Flickr

Afbeelding
IMG_0491 by randstad fotografica, on Flickr
Laatst gewijzigd door @3aan op za 02 apr 2011, 20:02, 2 keer totaal gewijzigd.

14
@3aan schreef:Tja, wie ben ik om geen foute veronderstellingen te doen, hier het adres van het beoogde merk.

905-738-6901
Om de verwarring wat te vergroten. Ik had gelezen dat G.E.M. Futurema drie jaar gelden door Bianchi Industies in Italie is overgenomen. :(

15
mark_boelen schreef: Ik heb een zelfde soort molen op dit moment op de zaak staan, inderdaad een joekel voor een thuisgebruiker ;)
@3aan schreef:Ik heb hem niet meer in elk geval, er is een nieuwe voor inde plaats gekomen, ik heb wel die bonenhopper voor de helft korter gemaakt, WAF factor 100% verbeterd!
Hahaha ja echt een joekel, maar ik hoef sinds kort dan ook geen rekening meer te houden met de WAF factor :P

@ @3aan: leuke set heb je! :D

@ Sannio: dat is echt verwarrend ja! Ze maken nog wel bonenmalers:
http://www.bianchindustry.com/uploads/f ... ABRINA.pdf

Nou ja, als ik hem binnen heb maak ik foto's. Ook van de maalschijven. Hopelijk zijn die uitwisselbaar met een ander merk.

19
Blueberrypancake schreef:
mark_boelen schreef: Ik heb een zelfde soort molen op dit moment op de zaak staan, inderdaad een joekel voor een thuisgebruiker ;)
@3aan schreef:Ik heb hem niet meer in elk geval, er is een nieuwe voor inde plaats gekomen, ik heb wel die bonenhopper voor de helft korter gemaakt, WAF factor 100% verbeterd!
Hahaha ja echt een joekel, maar ik hoef sinds kort dan ook geen rekening meer te houden met de WAF factor :P

@ @3aan: leuke set heb je! :D

@ Sannio: dat is echt verwarrend ja! Ze maken nog wel bonenmalers:
http://www.bianchindustry.com/uploads/f ... ABRINA.pdf

Nou ja, als ik hem binnen heb maak ik foto's. Ook van de maalschijven. Hopelijk zijn die uitwisselbaar met een ander merk.
@ http://www.bianchindustry.com/uploads/f ... ABRINA.pdf

Die zijn dus van fiorenzato, dat is dus ook het merk van de molen die ik nu heb; Fiorenzato Doge Subito

20
mark_boelen schreef:
Ik heb geen dame, alleen scharrels ;) Dus ik maak me geen zorgen om mijn waf factor ;)
Misschien worden die scharrels wel een vaste relatie als je je molen inruil tegen een kleiner exemplaar :P
@3aan schreef: Die zijn dus van fiorenzato, dat is dus ook het merk van de molen die ik nu heb; Fiorenzato Doge Subito
Kijk, wellicht passen er dan gewoon Fiorenzato maalschijven in. Dat zou goed nieuws zijn! Heb voorheen trouwens een Fiorenzato T80 gehad. Leuke molen was dat :)