Re: Futurema koffiemolen

21
En ik zag vanmiddag nog in de zaak van Mark een Quamar maler (hun versie van de T80?). En had Quamar niet Fiorenzato overgenomen?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

23
Puur op vormgeving lijkt het me geen Fiorenzato, maar meer één of ander Spaans merk (een Cunill of zo). Is een wilde, onwetenschappelijke inschatting, echter :) .
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

24
Spironski schreef:Puur op vormgeving lijkt het me geen Fiorenzato, maar meer één of ander Spaans merk (een Cunill of zo). Is een wilde, onwetenschappelijke inschatting, echter :) .
You might be right!! heb zitten googlen en hij lijkt sprekend op de Cunill MC9, bekijk het plaatje van de Cunill maar eens:

Afbeelding

26
Wow, dat is als twee druppels water, zelfs de stekker ligt op dezelfde plek! :lol:

Het lijkt me toch dat je je antwoord hebt?

28
Spironski schreef:Wow, dat is als twee druppels water, zelfs de stekker ligt op dezelfde plek! :lol:

Het lijkt me toch dat je je antwoord hebt?
hahahaha jazeker, bedankt allemaal!!!! Ben nu wel een beetje gerustgesteld, want hier moeten toch wel nieuwe maalschijven voor te vinden zijn lijkt me mocht dat nodig zijn.

Iemand een idee of het een goede koop is geweest voor het aankoopbedrag? Heb er 67,- voor betaald, moeten nog verzendkosten bij. Had ook een Demoka 203 kunnen kopen, maar zocht een maler waar ik een paar jaar mee kon doen zonder hem up te graden.

29
Wat ik er zo snel van kan vinden (o.a. 275W, 60mm schijven?) is het geen echte hoogvlieger, maar meer dan adequaat. Voor €67 heb je denk ik een prima koop gedaan waar je nog best een tijdlang plezier van kan hebben.