Spironski schreef:Ah, je geduld wordt op de proef gesteld. Nou ja, voelt de beloning straks des te groter...
Bij de vervanging van de kranen op mijn Giotto vertelde Peter (van Kafko) dat je voorzichtig met de kranen moest zijn. Veel mensen zouden die dingen veel te strak dicht draaien, waardoor de afdichting vervormt en het ding uiteindelijk gaat lekken. Dus gewoon met gevoel dicht draaien, vast is vast, dan gaan ze jaren mee.
Hahaha ja die wordt flink op de proef gesteld. Het is nu precies een week geleden dat ik de laatste keer cappuccino dronk en dat merk ik wel..
heb nu versgebrande bonen thuis liggen en ik maak nu zelfs regelmatig de verpakking even open om even te ruiken. Hoezo verslaafd??
Ik wacht dus nu nog op:
Compak K6
Nieuw stoompijpje
Allerlei onderdelen van de broeikop
Als ik het zo bekijk was de aanschaf van die La Messoni (Quickmill 820) geen goede. Was in een slechte staat. Achteraf gezien had ik beter mijn La Messoni met bonenmaler kunnen behouden en dan alleen de Compak er los bij kunnen kopen. Was ik onderhand goedkoper uitgeweest na al die nieuwe onderdelen.
Ach ja, heb straks wat meer ruimte op het aanrecht