Re: Wie kent deze bonenmaler?

11
ChaimKwakman schreef:En ik maar wachten op de reactie van de verkoper...
Hij zou me extra foto's sturen.
Ja, dat is me ook al vaak overkomen! Je moet er snel bij zijn, op MP...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

13
Hoenen schreef:Of een email dat ze je bod accepteren, als je dan een uurtje later terugmailt met gegeves + vragen naar bankrekening de email terug krijgen dat de machine al is verkocht :evil:

Dan heb je nog mazzel gehad!

Ik had afgesproken tijd datum en adres voor een mooie camera, 260 km enkele reis !!

Kom ik daar na 3 uurtjes sturen, ruim voor de afgesproken tijd op de stoep, doen ze de deur open en stel me netjes voor met de mededeling dat ik voor de Hasselblad kom, zeggen ze doodleuk oh die is de straks opgehaald door iemand van hier uit het dorp, daar sta je dan met je goeie fatsoen 520km voor Jan L-L, ik zeg dat ik een reiskosten vergoeding wil en 20% van de camera, ze lachten me vierkant uit, wat doe je dan, juist ff langs het politiebureau ( Gestapo ) het was Belgie, oh maak je maar niet druk dat is een bekende familie, kon ook geen klacht neerleggen, eerst wezen eten toen teruggereden, auto een straat verder neergezet, aangebeld niks nada er werd niet opgedaan, toen maar de voordeur van een verfraaid raam voorzien, sterren stralen :?

Ik baal er nog steeds van, nu maar hopen dat ze hier ook mee lezen 8-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

15
Dan ga je toch denken dat ze die Hasselblad ook al gestolen hadden of iets dergelijks.... Hoe dan ook: het is geen stijl, zo ga je niet met mensen om.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

17
Dit is mij idd ook vaak gebeurt.

tegenwoordig bel ik gelijk, dan kan ik snel en duidelijke afspraken maken.
Vaak kun je dan ook gelijk horen met wat voor mensen je te maken hebt

Als er geen telefoon nr bij staat reageer ik gewoon niet.
sinds ik het zo doe heb ik geen problemen meer gehad.