Segafredo

1
Kan iemand iets zeggen over Segafredo malers? Word er bij het koffiemerk een standaard soort maler gebruikt? Of zijn dat enkel stickers die ze op allerlei malers plakken?
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo

Re: Segafredo

2
Dat zijn gewoon gerebadge-te malers. Laat me raden: Rossi?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

7
Midas schreef:staat er een op marktplaats voor 150,-
Ik kocht in mei een nieuwe overjarige K3 Touch voor 185 Euro. Ik was blij dat ik hem een paar weken later voor dezelfde prijs kon verkopen.
Niets dan static en dikke, vette klonters. Dit is slechts mijn ervaring ermee.
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.

8
Wimula schreef:
Midas schreef:staat er een op marktplaats voor 150,-
Ik kocht in mei een nieuwe overjarige K3 Touch voor 185 Euro. Ik was blij dat ik hem een paar weken later voor dezelfde prijs kon verkopen.
Niets dan static en dikke, vette klonters. Dit is slechts mijn ervaring ermee.
Maar dat is wel weer net een ander model.. Misschien maakt dat uit. Bedankt voor het delen van je ervaring.
Rocket Cellini - Fiorenzato F64 Evo

10
Vind ik toch geen verkeerde prijzen voor zulke malers hoor...?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder