Re: Mazzer major of weer een Jolly

11
Nee, ik maak niet zo snel foto's van onderdelen :D . Ik zal eens kijken of ik er eentje kan maken, als ik tijd heb...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

12
Een kunstenaar heeft toch altijd tijd.
Die zit toch mijmerend in een vensterbank voor zich uit te staren met een kop vlierbessenthee in zijn hand.Peinzend over lichtinvallen ,structuren en onontgonnen technieken.Luisterend naar Blue in Green door Chet Baker.Niet Door Miles want verstand van Jazz heeft hij uiteraard.Enige waar die voor opstaat is om de volumeknop te bedienen van zijn 70er jaren Philips platenspeler.

Zo is dat toch?
Tenminste zo zou ik het doen als ik kunstenaar was.Behalve die vlierbessenzooi natuurlijk.Dat was espresso.

Enjoy.
http://www.google.nl/url?url=http://www ... A061tzhr5g

13
Zo is dat toch?
Tenminste zo zou ik het doen als ik kunstenaar was
Dan zou je een zeldzaam exemplaar zijn, maar een ontspannen beeld is het wel. De meeste kunstenaars die ik ken staan helaas keihard te ploeteren aan een armzalige rand van de samenleving om nieuwe grenzen te verkennen.... Of besteden teveel tijd op een koffieforum.

Ja, Chet Baker......, prachig! (dat dan weer wèl!) ;)
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

14
Cremalover, ik zit ook al een tijd te denken om mijn SJ met dosering om te bouwen naar een doserless. Had hiervoor wat info gevonden op espressodokter.de (of iets in die geest), maar heb geen duidelijk beeld kunnen krijgen van hoe die onderdelen en het eindresultaat er daarbij uit komen te zien.
Heb jij je SJ al aangepast? Zo ja, heb je daar wat foto's van en de gegevens van de toko waar jij jouw onderdelen vandaan hebt? En wat was je kwijt als ik vragen mag?
Ben erg benieuwd, want zit te twijfelen tussen het aanpassen van m'n SJ naar doserless, of het kopen van een andere doserless molen.
La Marzocco GS/3 - Anfim Super Caimano on demand