Daar snel,simpel en consistentie voorop staan een nieuwe gadget.
En het werkt goed.

Dat deed ik al langer niet meer.Krijg mooie shots met goede smaak.SteefM schreef:Tampen mag dan wel overrated zijn, doe jij verder niets aan het verdelen van je gemalen koffie? Blijkbaar niet, maar in mijn ervaring maakt dát toch wel echt wat uit.
Lijkt er toch wel op dat je baat zou hebben bij een goede verdeling. Je linker kopje lijkt een stuk eerder te blonden dan het rechter kopje.cremalover schreef:Dat deed ik al langer niet meer.Krijg mooie shots met goede smaak.SteefM schreef:Tampen mag dan wel overrated zijn, doe jij verder niets aan het verdelen van je gemalen koffie? Blijkbaar niet, maar in mijn ervaring maakt dát toch wel echt wat uit.![]()
dit ding speelde al langer door mijn hoofd en het bevalt.Door de verlengde vork hoeft de porta alleen naar achter geschuift te worden.In bijna een beweging.Maar het grote voordeel is wat Spironski al zei.Iedere keer dezelfde ,lage druk.
Het linkerkopje geef ik altijd aan mijn vrouw.Die lust geen sterke koffie.Nauti schreef:Lijkt er toch wel op dat je baat zou hebben bij een goede verdeling. Je linker kopje lijkt een stuk eerder te blonden dan het rechter kopje.cremalover schreef:Dat deed ik al langer niet meer.Krijg mooie shots met goede smaak.SteefM schreef:Tampen mag dan wel overrated zijn, doe jij verder niets aan het verdelen van je gemalen koffie? Blijkbaar niet, maar in mijn ervaring maakt dát toch wel echt wat uit.![]()
dit ding speelde al langer door mijn hoofd en het bevalt.Door de verlengde vork hoeft de porta alleen naar achter geschuift te worden.In bijna een beweging.Maar het grote voordeel is wat Spironski al zei.Iedere keer dezelfde ,lage druk.
Weinig geluid maakt je maler trouwens valt me nu op. major of?
Terug naar “Koffiemolens & malers”