Hallo allemaal
Ik vroeg me af of iemand wist waar ik een brander voor koffiebonen kon vinden 1 die bedoeld is voor max. 1 kilo.
Ik weet dat ze bestaan maar weet niet waar.
Alvast bedankt
Bart
Re: Koffie brander
3http://www.ebay.de/itm/KAFFEEROSTER-ROS ... 2433wt_905
Beetje googelen kom je weer is een heel eind.
Beetje googelen kom je weer is een heel eind.
5Wacht even: dat zijn roosters voor minimaal 1 kg, ik dacht je een rooster zocht voor maximaal 1 kg?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
6Komt ongeveer op hetzelfde neer, ze zijn beide aan de prijzige kant 
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
7Pardon? Lijkt me nogal tegengesteld. In het ene geval zou ik een Behmor of een Gene aanraden, in het andere geval dus een heel andere machien.@3aan schreef:Komt ongeveer op hetzelfde neer, ze zijn beide aan de prijzige kant
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
8Als die stelt van maximaal 1 kilo, zal die er ook wel een kilo mee willen branden, maar ook minder, anders geef je gewoon aan een thuismachientje te willen hebben van zegge 3 a 400 gram. 
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
9Ik dacht toch echt dat ie één kilo per keer wilde branden en dat kan toch met bovenstaande branders. Ik kan met m'n Genecafe ook wel een kilo branden alleen moet dat in 4 keer, Spironski.
10...wat maar aangeeft dat de verwarring compleet is.
Jullie denken dat hij bedoelt dat hij een brander wil die per keer ongeveer 1 kilo kan branden, meer mag ook. Ik begrijp dus uit de vraag dat OP een kleine brander wil die maximaal 1 kilo kan branden, minder is ook goed (dat is wat er volgens mij staat).
Mijn vriendin beschuldigd me wel eens van autisme ==> dingen te letterlijk nemen
.
Jullie denken dat hij bedoelt dat hij een brander wil die per keer ongeveer 1 kilo kan branden, meer mag ook. Ik begrijp dus uit de vraag dat OP een kleine brander wil die maximaal 1 kilo kan branden, minder is ook goed (dat is wat er volgens mij staat).
Mijn vriendin beschuldigd me wel eens van autisme ==> dingen te letterlijk nemen