Re: Koffie brander

5
Wacht even: dat zijn roosters voor minimaal 1 kg, ik dacht je een rooster zocht voor maximaal 1 kg?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

7
@3aan schreef:Komt ongeveer op hetzelfde neer, ze zijn beide aan de prijzige kant ;)
Pardon? Lijkt me nogal tegengesteld. In het ene geval zou ik een Behmor of een Gene aanraden, in het andere geval dus een heel andere machien.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

8
Als die stelt van maximaal 1 kilo, zal die er ook wel een kilo mee willen branden, maar ook minder, anders geef je gewoon aan een thuismachientje te willen hebben van zegge 3 a 400 gram. 8-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

10
...wat maar aangeeft dat de verwarring compleet is.

Jullie denken dat hij bedoelt dat hij een brander wil die per keer ongeveer 1 kilo kan branden, meer mag ook. Ik begrijp dus uit de vraag dat OP een kleine brander wil die maximaal 1 kilo kan branden, minder is ook goed (dat is wat er volgens mij staat).

Mijn vriendin beschuldigd me wel eens van autisme ==> dingen te letterlijk nemen :lol: .