Re: wat verkoopt beter/

51
Nauti schreef:Je mag alles concluderen voor jezelf ;)

Ik concludeer dat pas als ik er zelf uitgebreid mee heb gespeeld. Ik krijg nu verschillende meningen uit verschillende bronnen, waarvan ik een bron betrouwbaarder vind dan de andere ;)
Je vindt de uitspraak van JS van grotere waarde ondanks dat hij die deed zonder iets gedronken te hebben uit een op vast water aangesloten Strega.

Maar de uitspraak van JS is van net zo min belang als de mijne.Hij houdt bijv van zuur en ik niet.Ik vind espresso met een azijnsmaak niet te zuipen.Hij vindt chocolade en caramel ouderwets .

Er zijn mensen die vinden Senseo lekker.Hun smaakbeleving schat ik net zo hoog in als de mijne.

Re: wat verkoopt beter/

55
Dat is toch niet zo heel moeilijk te achterhalen? Zie casabarista of koffiewarenhuis. Volgens mij las is laatst ergens een bericht dat als je koffiewarenhuis belt je de strega voor 1100 euro kunt meekrijgen.
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton