Faema defect

1
Hallo forumleden zoals in het voorstel topic te lezen staat, is mijn maler kapot.
Nu heb ik eigenlijk 2 vragen als ik zo vrij mag zijn. Is deze nog te maken en zo ja waar liefst regio Rijmond. En vraag 2 is wat heb ik eigenlijk gekocht :D Ben een leek wat dat betreft maar dacht hier wel een goede machine aan te hebben, ding weegt 12kg. Weet dus niet of het kan lukt en de moeite is. Hoop dat iemand mij meer kan vertellen. Groet Maron. ps hoop dat de foto's erop staan.

Anders graag advies ben een beetje digibeet.

Downloaden

Downloaden

Downloaden

Downloaden

Re: Faema defect

5
SteefM schreef:Heb het topic even verplaatst, het gaat immers om een koffiemaler.

Ik geloof dat Adriaan een mailtje heeft gestuurd met instructies hoe je foto's kunt plaatsen? Ik ben wel benieuwd wat de schade is.

De complete doser naar de gallemiezen daar is op gestuiterd oid, de foto's zijn niet best.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

7
Treurig, nou mag je de verkoper ook wel 'bedanken', want die maler was zowieso erg slecht verpakt!

Moet inderdaad erg lomp mee omgegaan zijn, om een aluminium gietring 'gewoon' op meerdere plekken te kraken, je betaald die TNT al veel teveel en dan gaan ze er ook nog zo mee om.

Heb je de maalschijven al bekeken?
De motor doet het nog wel?

9
Ja is zeker een knap staaltje van de post jongens. Qua verpakken houd het ook niet echt over maar die disscusie laat ik maar op zijn beloop. Verlies is gedeeld en misschien komt het binnenkort wel weer goed met de molen. Wat betreft de schijven heb ik er nog niet naar gekeken, hij maalt wel gewoon gelukkig. Houd jullie uiteraard op de hoogte.

10
grad schreef:Zou 'm doserless maken,kost niet al teveel.
Heb je interesse voor weinig ?

Maalt wel maar zou voor het mooi nieuwe schijven in moeten, doser is echt overleden, snoer zou vervangen moeten worden en flink = echt flink schoongemaakt moeten worden, dus hij moet helemaal uit elkaar. op te halen voor 30 euro of evt te verzenden voor 12,50 weegt 12 kilo, de Hopper zit een klein scheurtje is nog niet helemaal door en een deukje in de behuizing.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Je krijgt hem in de verzenddoos van de vorige verzender, alleen iets beter ingepakt!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.