Re: Mazzer vs Quamar

21
Overtuigend filmpje inderdaad. Stomme vraag misschien, hoe weet je hoeveel je doseert? Ik zie geen timer en de hopper is vol? De grootte van de major valt me ook wel mee trouwens.

Kan je niet ook een filmpje maken met dezelfde bonen en da quamar en laten zien waarom doserless zuigt :mrgreen:
Is de 6th wave aan het voorbereiden

25
Zo klinkt een echte molen. en als je goed kijkt zie je wat maalsel op het opvangbakje liggen, dit is expres een paar dagen niet schoongemaakt ;)

16 gram maalsel!

Het is mijn eigen melange met een hoog aandeel Malabar, zolang het nog te krijgen is ( Schaars )
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

26
@3aan schreef:Zo klinkt een echte molen. en als je goed kijkt zie je wat maalsel op het opvangbakje liggen, dit is expres een paar dagen niet schoongemaakt ;)

16 gram maalsel!

Het is mijn eigen melange met een hoog aandeel Malabar, zolang het nog te krijgen is ( Schaars )
ik zie klonten. :mrgreen:

27
cremalover schreef:
@3aan schreef:Zo klinkt een echte molen. en als je goed kijkt zie je wat maalsel op het opvangbakje liggen, dit is expres een paar dagen niet schoongemaakt ;)

16 gram maalsel!

ik zie klonten. :mrgreen:
Maar laat hem nu eens anderhalve seconden langer lopen.Grammetje of 5 erbij.Heb je dan og steeds geen zooi?
want daar gaat het om he.@2 gram of meer in de porta zonder tikken en dan zonder knoeien.
Ik kan ook 16 gram doseren zonder knoeien.Niet moeilijk. :mrgreen:

28
Met de gebruikte VST en de pompmachine zit die echt goed gevuld en het onzin meer te doseren dan dat goed voor deze combinatie is, het is dus een onzinnig lulverzoek Cremaatje :mrgreen:

Het is maar 4,5 seconde malen voor die 16 gram
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

29
@3aan schreef:Met de gebruikte VST en de pompmachine zit die echt goed gevuld en het onzin meer te doseren dan dat goed voor deze combinatie is, het is dus een onzinnig lulverzoek Cremaatje :mrgreen:

Het is maar 4,5 seconde malen voor die 16 gram
Cremaatje 100 kg en 187 cm. :shock: