Bluecold schreef:Beter een gnoom dan een 13-in-een-dozijn chroom.
Verder, mijn espressomachine kun je misschien lelijk vinden, maar ik héb tenminste een espressomachine.
Uh...die heb ik ook.... Tja, een beginners-apparaat... (La Pavoni Domus Bar). Maar da's ook niet zo gek, voor een beginner.
Gezellige types zijn jullie soms toch...
Wat ik qua 'mooi' zo lastig vind: of ze zijn echt lelijk (horeca-machines, zeg maar) en dat wil ik niet op mijn aanrecht hebben staan, of volstrekt onbetaalbaar, maar voor (bij mij) thuis ook veel te groot (Kees vd Westen). Dan heb je de wat jullie 'chroombakken' noemen, en veel meer smaken zijn er eigenlijk niet?
Ik vind de Rocket een 'stoer' ding, heb 'm alleen nog niet in het echt gezien. De Expobar 'waar voor je geld', en nog betaalbaar. Met de Izzo heb ik niet zoveel, geloof ik. Nogal subjectief. Wat ik denk dat t wordt...? Heb ik het geduld om door te sparen voor de Rocket, of 'ga' ik voor de Expobar, waar ik vast geen spijt van krijg. Ik denk het laatste; heb vanavond mn Macap MX opgehaald, en nu kan ik eigenlijk niet wachten op een betere (én mooiere) machine.
M'n La Pavoni kan best in het topic van Cremalover, geloof ik....behooooorlijk lelijk;)
Nog een vraag over de Rocket; zie ik goed dat de PID een los dingetje is?? Als dat zo is, hoef ik m geloof ik niet... Wat een stomme oplossing?!