Re: extractietijden bij hendelmachines

31
Als er een adres is in Duitsland waar je naar toe kunt rijden, dan lijkt me dat wel aan te raden. Dan kun je de machine zien, uitproberen en overgaan tot de aanschaf als het er goed uitziet. Heb je een van de gammele exemplaren via de pakketdienst, dan wordt het toch een heel gedoe. Of het moet niet te duur zijn en je houdt wat budget over om er na ontvangst mee langs Kafko te gaan. Dan kun je meteen de pressostat anders laten monteren zodat je daar makkelijker bij kunt, en een 'anti-vac' die lucht in de boiler laat bij afkoelen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: extractietijden bij hendelmachines

33
R&B schreef:Die van jou gaat niet de verkoop in wanneer de Londinium binnen is? ;) :roll: :roll: :D
Nee, ik heb niet zo de neiging spullen weg te doen. Door hun (grotendeels onbekende voor-)geschiedenis incl het opknapwerk ben ik aan die paar apparaten gehecht geraakt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino