Iepenhouten reiskoffer voor HG One 1 door fransg http://kostverlorenvaart.blogspot.nl/20 ... chest.html LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino Citeer vr 17 mei 2013, 18:56
Re: Iepenhouten reiskoffer voor HG One 2 door cremalover Mooi.Prachtige verbindingen. De man met de pijp heeft een rustgevende uitstraling.Bloeddruk is gezakt. Citeer vr 17 mei 2013, 19:53
Re: Iepenhouten reiskoffer voor HG One 3 door Spironski Há, fantastisch! En voor welke espresso-machine komt er dan ook nog rozenhouten reiskoffer? La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder Citeer vr 17 mei 2013, 23:25
Re: Iepenhouten reiskoffer voor HG One 4 door fransg Dat zou dan voor de La Pavoni moeten, die is goed te vervoeren. Ik zie me op een hotelkamer of in een boshutje niet snel de Londinium aansluiten... Maar de La Pavoni is vrij licht, makkelijk te tillen, die heeft denk ik zo'n kist minder hard nodig. LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino Citeer za 18 mei 2013, 05:15