fransg schreef:Is het mogelijk temperatuurprobes op de Gene aan te sluiten? Ik heb er even naar gezocht, misschien nog niet goed genoeg maar vond alleen een dergelijke vraag uit 2009 bij 'sweetmarias'.
De Gene lijkt me de beste beginners-brander met veel waar voor z'n geld maar het is wel extra leuk als de temperatuur goed in kaart kan worden gebracht.
Ik zit intussen lekker verder te lezen in Klaus Fricke's "Kaffeerösten zu Hause"

Dat moet wel lukken. Er zitten er twee in. 1 bij de warme lucht in, en 1 bij de warme lucht uit. De werkelijke temperatuur bij de voeler van warme lucht uit wordt weergegeven op de display. Daar kunnen er altijd een paar bij. Alleen in de drum wordt lastig omdat die draait.
@variant
Sparen heb ik ook gedaan. Geld apart leggen, beetje spullen verkopen. En toen stond er ineens een Gene op marktplaats. Ja, en dan gaat het snel!

Bizar hè, hoe die smaak wordt beïnvloed. En dan heb je nog de leeftijd van de groene bonen, het transport, temperatuur tijdens extractie, etc..... al die energie en passie proef je terug in het kopje!