Re: gespot

391
Dat is flink aan de prijs...
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

395
Je moet wat om dat ding te verkopen toch? ;-)

En in feite is er geen woord aan gelogen. Er staat niks over het resultaat na dat kwartiertje en vers zal het dan wel ook wel zijn... :-)

Gelukkig weet de gemiddelde thuisbarista (= toch de belangrijkste doelgroep) wel beter.
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton

396
@adriaan:
Ik ben blij dat ik doorgaans over dat soort dingen heen lees en daar verder ook niet over nadenk. Lekker belangrijk toch? Er staat gewoon een Gene Café te koop, klaar. ;)
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

397
bobbee schreef:@adriaan:
Ik ben blij dat ik doorgaans over dat soort dingen heen lees en daar verder ook niet over nadenk. Lekker belangrijk toch? Er staat gewoon een Gene Café te koop, klaar. ;)
Als je nou met alles zo makkelijk "klaar" was. ;)

Uit een eerder epistel van mijn hand;
Een Medium roast, aangepast naar 235 graden en met een verlengde draaitijd naar 15 minuten, zag er perfect uit alleen de totale tijd dus vullen instellen draaien en koelen kwam ik op 28 minuten uit en dat voor 300 gram groen en 240 gram overhouden is behoorlijk lang.

Dat bedoel ik nou!
Het is gewoon gelogen dat kwartiertje! :(
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

398
Mijn gemiddelde brandtijd is 14:00-14:30 en 2 minuten koelen. Dat komt toch aardig dichtbij een kwartiertje.

Als we fouten in marktplaats gaan zoeken kunnen we daar net zo goed een nieuw forum voor opstarten want dan ben je nooit klaar en kun je 10.000 posts per dag plaatsen.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60