ik ben een paar jaar geleden hier enige tijd actief geweest tijdens mijn oriëntatie voor de aankoop van een espressomachine. Dat is toentertijd een "showmodel" Quickmill 0820 geworden. Deze had een paar jaar in een keukenshowroom gestaan, puur voor decoratie. Niet nieuw dus met garantie, maar wel ongebruikt .
Nu, zo'n 2 jaar en vele espresso's verder (waar ik in principe behoorlijk tevreden over ben), begint de machine wat kuren te vertonen.
Ten eerste is er een kop van een bout afgebroken door mijn eigen toedoen.(zie foto)
Ten tweede lekt hij af en toe, als ik de handgreep niet heel hard aantrek, een beetje bovenlangs de filterdrager.
Ik heb zelf de rubberen O-ring al 2 maal vervangen en regelmatig ontkalk ik het apparaat en maak ik hem schoon.
Nu zoek ik eigenlijk een vertrouwd adres, waar ik de machine kan laten repareren.
De lekkage moet verholpen worden en de bout zonder kop moet er op een of andere manier ook uit om vervangen te worden.
Ik heb al gemaild naar de importeur, maar die hanteren prijzen waar je niet vrolijk van wordt.
Ook heb ik gemaild met Kafko, omdat ik daar o.a. op dit forum goede verhalen over heb gelezen.
Maar hij doet geen Quickmill, dus dat is geen optie.
Is er bij jullie een betrouwbaar en goed adres bekent voor de reparatie van de Quickmill?