Goedemorgen,
Ik zit al een tijdje te zoeken naar software voor het bijhouden van de batchgegevens.
Nu doe ik dat nog handmatig met pen en papier.
Heeft iemand dit al ?
Mvg Egbert
Re: Batch gegevens software
2Ik ben net begonnen met branden en gebruik roastmaster op de ipad. Kost wel 9 euro maar doet precies wat je wil en heel uitgebreid. Je kan alle gegevens invoeren en er zit een geavanceerd database systeem in. Tijdens het branden kan je temperaturen invoeren en brander instellingen. Je kan je brandingen cuppen of beoordelen en alle gegevens worden met elkaar gelinked. Moet de details nog ontdekken maar het ziet er goed uit.
3Hoi Paulkoffie,paulkoffie schreef:Ik ben net begonnen met branden en gebruik roastmaster op de ipad. Kost wel 9 euro maar doet precies wat je wil en heel uitgebreid. Je kan alle gegevens invoeren en er zit een geavanceerd database systeem in. Tijdens het branden kan je temperaturen invoeren en brander instellingen. Je kan je brandingen cuppen of beoordelen en alle gegevens worden met elkaar gelinked. Moet de details nog ontdekken maar het ziet er goed uit.
Dank je voor jouw reactie maar Ik zou graag software willen hebben voor op de laptop. Roastmaster is voor de Ipad alleen helaas. Misschien weet je nog iets? Voor de rest ziet het er wel goed uit !
Mvg Egbert
4ik gebruik artisan voor loggen van profiles. nog geen database functies aangetroffen maar het plotten bevalt me erg goed. je kan per roast alles wat je kwijt wilt goed opslaan.
VBM Domobar Super, Mazzer Pharos, Mahlkonig Guatemala, een boel filterspullen, en een Quest M3 die al lang ligt te wachten :)
5Thanks inmiddels de software draaien. Op de website van Artisan staan nog een paar links naar software om roast te kunnen loggen zag ik.Kabouter schreef:ik gebruik artisan voor loggen van profiles. nog geen database functies aangetroffen maar het plotten bevalt me erg goed. je kan per roast alles wat je kwijt wilt goed opslaan.
Allemaal getest maar Artisan was toch het mooist.
Nu nog een pt100 en/of TT installeren.
Even nog wat informatie in winnen wat precies kan bij deze software.

Gr. Egbert