Re: Verschil tussen de Bezzera Magica en Giulia

15
Ha ha, dat is snel! Ik weet niet of je de hoofdprijs hebt betaald, maar ach, dat geld vergeet je na verloop van tijd. Heb je tenminste wel de machine die je wilde hebben.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

17
@3aan schreef:
Katja66 schreef:
velvetvinnie schreef:gefeliciteerd! Geniet er van, heb je al een maler op het oog? ;)
Zie mijn onderschrift...;). En die heb ik al een tijdje...
Een Macap MXa zonder a = Macap MX en niks anders. :?
Ik vermoed dat ze bedoeld dat ze het automatisch vulmechanisme (daar staat die A voor) eraf heeft gehaald maar dat het dus wel model MXA is. Net als mijn maler, ook MXA zonder A.

19
En dat is dus ook wat Katja schrijft: dat ze een MXA heeft. Daarachter staat tussen haakjes de mededeling "zonder a". Iedereen blij! ;)

Nu weer on topic? Of valt er niets meer over dit onderwerp te zeggen?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

20
@3aan schreef:
Katja66 schreef:
velvetvinnie schreef:gefeliciteerd! Geniet er van, heb je al een maler op het oog? ;)
Zie mijn onderschrift...;). En die heb ik al een tijdje...
Een Macap MXa zonder a = Macap MX en niks anders. :?
Een MX-A is een MXA, waar de vorige eigenaar (tot mijn genoegen) de A uit heeft gesloopt...;)
Bezzera Giulia (Juultje) - Bezzera BB005