Spironski schreef:Nee hoor, wees gerust.
Re: Verschil tussen de Bezzera Magica en Giulia
11Bezzera Giulia (Juultje) - Bezzera BB005
Spironski schreef:Nee hoor, wees gerust.
Zie mijn onderschrift...velvetvinnie schreef:gefeliciteerd! Geniet er van, heb je al een maler op het oog?
Een Macap MXa zonder a = Macap MX en niks anders.Katja66 schreef:Zie mijn onderschrift...velvetvinnie schreef:gefeliciteerd! Geniet er van, heb je al een maler op het oog?. En die heb ik al een tijdje...
Ik vermoed dat ze bedoeld dat ze het automatisch vulmechanisme (daar staat die A voor) eraf heeft gehaald maar dat het dus wel model MXA is. Net als mijn maler, ook MXA zonder A.@3aan schreef:Een Macap MXa zonder a = Macap MX en niks anders.Katja66 schreef:Zie mijn onderschrift...velvetvinnie schreef:gefeliciteerd! Geniet er van, heb je al een maler op het oog?. En die heb ik al een tijdje...
Een MX-A is een MXA, waar de vorige eigenaar (tot mijn genoegen) de A uit heeft gesloopt...@3aan schreef:Een Macap MXa zonder a = Macap MX en niks anders.Katja66 schreef:Zie mijn onderschrift...velvetvinnie schreef:gefeliciteerd! Geniet er van, heb je al een maler op het oog?. En die heb ik al een tijdje...