Re: Hallo allemaal!

21
Bonenmaler Fiorenzato F5
€ 250,00
http://link.marktplaats.nl/836704653

MAZZER LUIGI SRL espressomolen Super Jolly aut.
€ 250,00
http://link.marktplaats.nl/841872332

En nu doe ik niks meer. Marktplaats staat vol met goede malers en er komen dagelijks nieuwe bij. Kijk niet zo naar de grote van een maler. De footprint is of ruimte die je nodig hebt is over het algemeen gelijk. ;)
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

22
Ik heb een molen gescoord met 83mm schijven, staat op Fiorenzato maar is eigenlijk een Quamar T-48A

Is een fraai exemplaar qua model, alleen de uiterlijke staat er zitten flinke krassen op de voet, is aluminium en als je dat stoort zal je dat wel met enige TLC weg kunnen krijgen.

Is dus te koop voor 150 euro

Op de onderste foto kan je witte rommeltjes zien op de maalschijf, dat geeft aan dat de schijven nog scherp zijn, die witte rommeltjes zijn de schraapsels van mijn nagel, op die manier kan je zien dat de schijven nog goed scherp zijn!

De maal stop kan ik er wel voor je uithalen, dat zwarte ding met snoertje bovenin de doser.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

24
Tja, een beter passende maler bij je Bricoletta zal je niet meer vinden. Is ook nog eens een prima maler ook. Had deze ook zo'n beul van een motor en 76mm schijven?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

25
Staat duidelijk 83 mm. :mrgreen: 14 kilo / 17 breed / 30 diep / 33 hoog zonder hopper / hopper + 23

De beschadiging bevind zich aan de linkerzijde van de voet, daar heeft iets tegenaan staan te schuren.
Zie; foto 5
voet quamar.jpg
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

26
Staat duidelijk 83 mm. :mrgreen:
Oeps, overheen gelezen. Wordt het alleen maar nog mooier van.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

27
Marbarsie schreef:Bedankt. Ik ga gewoon voor een mooie t80 denk ik. Moet gewoon ff geduld hebben
Hmmm, en de redenatie erachter?
De T-80 is de oudste en lompste van het stel,de K6 de modernste.

K6 voor €100 is een koopje, die vuile maalschijf levert €100 winst op. Vooral niet doen!!
Die SM90 waren gewoon erg slechte foto's van een mobieltje, op zeker niet slechter dan die waar ze 2x zoveel voor vragen. Ja dan kan je beter een opgepoetste kopen voor €175. ;)

Maar de juiste voor jou meld zich net aan, a no brainer, zo gezegd! 8-)