Re: assemblage van een Izzo lever groep

4
Dat ze dat naaldlager zo in elkaar zetten vindt ik wel wat overdreven alsof die niet te koop zijn en sommige dingen doen ze zo voorzichtig mee en die lagers krijgen een paar pestklappen met een bankhamer, lijkt me geen goed idee het is per slot van rekening geen Harley ;)
Een persje lijkt me een elegantere oplossing, ik heb het niet helemaal afgekeken vond het een tikkie langdradig worden.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

5
Mijn koppeling loopt op 51 losse naaldlagers van 3 cm lang.
Dat is een perfect lager dat grote krachten aan kan. Gekooide lagers zijn niet altijd beter.
Borgen van de as is weer afgekeken uit de autoindustrie.
In een lelijke eend is alles zowat geborgd met een slagpen.
Franse slag. :mrgreen: En Frankrijk grenst aan Italie dus is het goed.

7
cremalover schreef:Mijn koppeling loopt op 51 losse naaldlagers van 3 cm lang.
Dat is een perfect lager dat grote krachten aan kan. Gekooide lagers zijn niet altijd beter.
Borgen van de as is weer afgekeken uit de autoindustrie.
In een lelijke eend is alles zowat geborgd met een slagpen.
Franse slag. :mrgreen: En Frankrijk grenst aan Italie dus is het goed.
@3aan schreef:Dat ze dat naaldlager zo in elkaar zetten vindt ik wel wat overdreven alsof die niet te koop zijn en sommige dingen doen ze zo voorzichtig mee en die lagers krijgen een paar pestklappen met een bankhamer, lijkt me geen goed idee het is per slot van rekening geen Harley ;)
Een persje lijkt me een elegantere oplossing, ik heb het niet helemaal afgekeken vond het een tikkie langdradig worden.
Ik doelde dus de manier hoe de kogellagers geplaatst werden met een paar pestklappen van een bankhamer en je kan stellen hoe je het wil maar dat is echt niet de goede manier. :o :(
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.