Re: assemblage van een Izzo lever groep
2Interessante muziekkeuze...
Maar leuk om te zien!
Maar leuk om te zien!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
3Fout (404)
Het is niet gelukt om de pagina te vinden waarnaar je op zoek bent. Raadpleeg ons Helpcentrum en de forums voor hulp of ga terug naar de beginpagina.
Het is niet gelukt om de pagina te vinden waarnaar je op zoek bent. Raadpleeg ons Helpcentrum en de forums voor hulp of ga terug naar de beginpagina.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
4Dat ze dat naaldlager zo in elkaar zetten vindt ik wel wat overdreven alsof die niet te koop zijn en sommige dingen doen ze zo voorzichtig mee en die lagers krijgen een paar pestklappen met een bankhamer, lijkt me geen goed idee het is per slot van rekening geen Harley
Een persje lijkt me een elegantere oplossing, ik heb het niet helemaal afgekeken vond het een tikkie langdradig worden.
Een persje lijkt me een elegantere oplossing, ik heb het niet helemaal afgekeken vond het een tikkie langdradig worden.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
5Mijn koppeling loopt op 51 losse naaldlagers van 3 cm lang.
Dat is een perfect lager dat grote krachten aan kan. Gekooide lagers zijn niet altijd beter.
Borgen van de as is weer afgekeken uit de autoindustrie.
In een lelijke eend is alles zowat geborgd met een slagpen.
Franse slag.
En Frankrijk grenst aan Italie dus is het goed.
Dat is een perfect lager dat grote krachten aan kan. Gekooide lagers zijn niet altijd beter.
Franse slag.
6Leuk man!
Klopt het dat de groep nog niet volledig in elkaar zit aan het einde van het filmpje?
Klopt het dat de groep nog niet volledig in elkaar zit aan het einde van het filmpje?
CT2 Mizen98 LS80
7cremalover schreef:Mijn koppeling loopt op 51 losse naaldlagers van 3 cm lang.
Franse slag.En Frankrijk grenst aan Italie dus is het goed.
Ik doelde dus de manier hoe de kogellagers geplaatst werden met een paar pestklappen van een bankhamer en je kan stellen hoe je het wil maar dat is echt niet de goede manier.@3aan schreef:Dat ze dat naaldlager zo in elkaar zetten vindt ik wel wat overdreven alsof die niet te koop zijn en sommige dingen doen ze zo voorzichtig mee en die lagers krijgen een paar pestklappen met een bankhamer, lijkt me geen goed idee het is per slot van rekening geen Harley![]()
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
8Zo doe ik het normaal idd niet.
Liever met een persje of in geval van een hamereen bus die op het lagerhuis aangrijpt.
Van de andere kant....wat kost zo'n lagertje en kennelijk gaat het al jaren goed.
Liever met een persje of in geval van een hamereen bus die op het lagerhuis aangrijpt.
Van de andere kant....wat kost zo'n lagertje en kennelijk gaat het al jaren goed.