Re: Nieuwe conische schijven laten inlopen

11
@3aan schreef: Ik heb zo'n set hier in NL gehoord!
https://www.youtube.com/watch?v=u-THnT8LGY8
Gelukkig is het niet off topic, want het is een prachtig voorbeeld van wat oude grijze mannen allemaal kunnen willen op espresso- en hifi-gebied.

Ik zou de vrouw van die man er wel even bij willen zien, zij vraagt of alles nu echt eindelijk ideaal is na 40 jaar van alles bijkopen en vervangen en upgraden, net zoals wij bezig zijn met die ene grotere betere maler of die betere zetgroep. En dan komt hij met ja, alles is prachtig, hij is verliefd op zijn speakers, alleen... er zit een hobbel van 25 Hertz in de ruimte.

En net zo hebben we altijd wat te wensen en te verbeteren in onze espressobeleving ;-)

Een mogelijk verschil is er wel tussen koffie-fanaten en hifi-types denk ik. Het lijkt me dat mensen die een ton uitgeven aan Hifi daar vervolgens vrij ordinaire muziek op afspelen terwijl wij met onze koffiespullen wel streven naar heel bijzondere koffiesoorten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

13
fransg schreef: Het lijkt me dat mensen die een ton uitgeven aan Hifi daar vervolgens vrij ordinaire muziek op afspelen terwijl wij met onze koffiespullen wel streven naar heel bijzondere koffiesoorten.
Euh, en waar bazeren we dit op???

Peter
Mahlkönig PRO M - Rocket Cellini V3 - Hario Mini Mill - Bialetti Moka Pot - Bialetti French Press

14
Petertje schreef:
fransg schreef: Het lijkt me dat mensen die een ton uitgeven aan Hifi daar vervolgens vrij ordinaire muziek op afspelen terwijl wij met onze koffiespullen wel streven naar heel bijzondere koffiesoorten.
Euh, en waar bazeren we dit op???

Peter
Wie bedoel je met "we"?

En wat is "bazeren"?

Als iets "mij lijkt" dan is dat strikt persoonlijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino