daarnaast spreken jullie over een Rocket proffesionale... bedoelen jullie daar de R58 mee of meerdere uitvoeringen? Mijn meisje hier wil alle machines qua gebruiksgemak uitgebreid proberen en met alle voor's en tegen's rond tuimelaar/draaiknop gaan we daar heeeeel goed mee spelen
Re: ECM Technika IV Profi of Bezzera Mitica Top
21Ik heb nog een klein verschil gevonden tussen de ECM en de Bezzera/Rocket.... in de ecm zit een indicator lampje wat aangeeft dat er een dreigend water tekort is / gaat komen. Klein maar toch wel handig extraatje of is t in de categorie leuk maar nog nooit nodig gehad?
daarnaast spreken jullie over een Rocket proffesionale... bedoelen jullie daar de R58 mee of meerdere uitvoeringen? Mijn meisje hier wil alle machines qua gebruiksgemak uitgebreid proberen en met alle voor's en tegen's rond tuimelaar/draaiknop gaan we daar heeeeel goed mee spelen
Espresso gear: Londinium R || Mazzer mini electronic A met SJ schijven & Compak E8 OD on its way