De getoonde schuif is van Frank (Titus grinding) op de fora beter bekend als Terranova, dezelfde als die mijn Versalab grondig onder handen heeft genomen wat het technische gedeelte van de molen aangaat! Met de doseerslides ben ik wel zelf aan het experimenteren, die op EK43 is dus van Frank! Zoek maar op FB naar Titus Grinding dan kan je ook de schitterende creaties zien van de naar Versalab gebouwde molen alleen vele malen beter en ook veel duurder, Henk van ESW heeft er ook eentje.
Linksonder op de eerste foto staat een echt interessant ding (nauwelijks te zien) dat is een electrisch aangedreven schrapper/borstel om je PF heel mooi en vrijwel geruisloos schoon te maken, geen grote klappen meer om de puck er uit te slaan, maar binnen enkele seconden ''Schoon'' alleen jammer dat zoiets 750 euro moet kosten, het zou een uitkomst in m'n kar zijn, helaas zit dat er voor mij niet in, als dat 300 zou kosten, dan zou ik er wel eentje bestellen, ik denk ook als ze dat ding voor dat geld op de markt zouden brengen, er weinig uitklopbakken meer in de HoReCa zouden blijven.
Er zit maar voor een paar tientjes materiaal in, ze zouden dus beter een stuk lager in kunnen zetten en er de markt mee volstouwen en een van de beste innovaties ooit in deze industrie op naam zetten en een grote naam/speler worden, maar ha wie ben ik?!
Iets over de schuif:
Profondi:
http://youtu.be/0rBR1n_zG7Q" onclick="window.open(this.href);return false;