Siemens EQ.5 TE501209 dervice manual

1
Mijn koffie automaat begint kuren te vertonen waarbij er uit 1 van de 2 spuitmonden nog maar een klein straaltje koffie komt.
Nu zou ik deze graag verder uit elkaar willen halen, maar voordat ik dit doe, heeft iemand misschien de service manual voor mij?

Ik heb al gezocht op meerdere sites waaronder:
https://komtra.de/siemens-kaffeevollaut ... itung.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar daar staat mijn model jammer genoeg niet op.

Alvast bedankt!

Re: Siemens EQ.5 TE501209 dervice manual

4
Espressogeek schreef:Heb de service manual van mijn type niet meer gevonden.
Dan kijk je niet goed. Zoals hierboven al gezegd, hij staat er gewoon bij!

Siemens EQ 5 Reparaturanleitungen zie je toch heel duidelijk staan, maar je moet wel kijken natuurlijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

5
Okko schreef: Hij zal gewoon vervuild zijn. Doe je met regelmaat de reiniging en ontkalken zoals voorgeschreven?
Espressogeek schreef:Inmiddels erachter wat het was.
Koffie resten hadden zich genesteld in de spuitmonden
Precies wat Okko al voorspelde. Je hebt 't ding gewoon smerig laten worden ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

6
fransg schreef: Precies wat Okko al voorspelde. Je hebt 't ding gewoon smerig laten worden ;-)
Heel netjes volgens de handleiding schoon gemaakt, dus daar lag het echt niet aan, dit is gewoon na 3 jaar gebruik, dat ik dit nu ook ga onderhouden is een ander verhaal.
fransg schreef: Dan kijk je niet goed. Zoals hierboven al gezegd, hij staat er gewoon bij!
Siemens EQ 5 Reparaturanleitungen zie je toch heel duidelijk staan, maar je moet wel kijken natuurlijk.
En op die site staat staat dat de 'Gehäuse öffnen - schließen' volgt, precies het geen wat ik wilde hebben om voorzichtig het apparaat te openen