Re: Waar let ik op bij tweedehands Domobar Super HX

34
Ik snap dat wel - dat een verkoper die de boel heeft laten onderhouden niet zomaar aan de machine laat schroeven. Tenslotte vertrouwt hij blijkbaar zichzelf al niet om het onderhoud te doen, dus dan is het waarschijnlijk dat hij/zij het ook niet leuk gaat vinden om iemand anders die hij niet kent (mogelijk overkomt als een beginner) en die nog niks betaald heeft dat wel te laten doen.

Als ik heel eerlijk ben - het aantal mensen dat ik op Marktplaats tegenkom die absoluut niet weet waar ze het over hebben is groter dan het aantal dat wel weet waar ze het over hebben. Zouden jullie allemaal iedereen die langkomt aan je machine laten schroeven? (En dan heb ik in mijn achterhoofd dat lang niet iedereen goed verzekerd is...).

Re: RE: Re: Waar let ik op bij tweedehands Domobar Super HX

35
tohenk2 schreef:Ik snap dat wel - dat een verkoper die de boel heeft laten onderhouden niet zomaar aan de machine laat schroeven. Tenslotte vertrouwt hij blijkbaar zichzelf al niet om het onderhoud te doen, dus dan is het waarschijnlijk dat hij/zij het ook niet leuk gaat vinden om iemand anders die hij niet kent (mogelijk overkomt als een beginner) en die nog niks betaald heeft dat wel te laten doen.

Als ik heel eerlijk ben - het aantal mensen dat ik op Marktplaats tegenkom die absoluut niet weet waar ze het over hebben is groter dan het aantal dat wel weet waar ze het over hebben. Zouden jullie allemaal iedereen die langkomt aan je machine laten schroeven? (En dan heb ik in mijn achterhoofd dat lang niet iedereen goed verzekerd is...).
Ik zou zelf de moeite nemen om aan de eventuele toekomstige eigenaar piekfijn te laten zien dat de machine in orde is, dat zegt meer dan dat je iemand met een verstelbare moersleutel op je apparaat loslaat, als iemand zich zomaar aanmeldde met de "Bahco" in de hand, dan kon die linea recta retour!

Wat je bedoelt met verzekeren?
Je geeft toestemming, dus . . . !
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Waar let ik op bij tweedehands Domobar Super HX

36
tohenk2 schreef:Ik snap dat wel - dat een verkoper die de boel heeft laten onderhouden niet zomaar aan de machine laat schroeven. Tenslotte vertrouwt hij blijkbaar zichzelf al niet om het onderhoud te doen, dus dan is het waarschijnlijk dat hij/zij het ook niet leuk gaat vinden om iemand anders die hij niet kent (mogelijk overkomt als een beginner) en die nog niks betaald heeft dat wel te laten doen.

Ja dat snap ik ook goed. En hij is technisch niet in staat het aan me te tonen. Daarom mijn eerdere vraag over de consequenties als hij meer kalk bevat dan de verkoper zelf waarschijnlijk denkt...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: RE: Re: Waar let ik op bij tweedehands Domobar Super HX

37
kempovic schreef:

Ja dat snap ik ook goed. En hij is technisch niet in staat het aan me te tonen. Daarom mijn eerdere vraag over de consequenties als hij meer kalk bevat dan de verkoper zelf waarschijnlijk denkt...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat moet dat ding eigenlijk kosten?

PS Het interesseert me echt geen fuck met wat voor telefoon of tablet, getapetalkt of wat voor onzinwoordenvermeldingen dan ook, Bob doe er wat aan (gea?)

Re: RE: Re: RE: Re: Waar let ik op bij tweedehands Domobar Super HX

38
@3aan schreef: Wat moet dat ding eigenlijk kosten?

PS Het interesseert me echt geen fuck met wat voor telefoon of tablet, getapetalkt of wat voor onzinwoordenvermeldingen dan ook, Bob doe er wat aan (gea?)
Ik meen 550 euro.

En over de "fuck", het is een handtekening die wordt ingesteld in tapatalk. Ik kan dat niet voorkomen als iemand dat instelt. Ik heb er zelf ook wat onderstaan: "getapatalked". Ik wil dat werkwoord in de grote vanDale krijgen en probeer dat zo te manifesteren, maar ik kan dat wel weghalen als het je echt een rottig gevoel geeft? Dat wil ik niet. Dat van die telefoons moeten de gebruikers ook zelf aanpassen voor jou. Ik lees er overheen. Wie of wat gea? is weet ik niet.

Geatapatalked
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

Re: RE: Re: RE: Re: RE: Re: Waar let ik op bij tweedehands Domobar Super HX

39
bobbee schreef:
@3aan schreef: Wat moet dat ding eigenlijk kosten?

Ik meen 550 euro.

En over de "fuck", het is een handtekening die wordt ingesteld in tapatalk. Ik kan dat niet voorkomen als iemand dat instelt. Ik heb er zelf ook wat onderstaan: "getapatalked". Ik wil dat werkwoord in de grote vanDale krijgen en probeer dat zo te manifesteren, maar ik kan dat wel weghalen als het je echt een rottig gevoel geeft? Dat wil ik niet. Dat van die telefoons moeten de gebruikers ook zelf aanpassen voor jou. Ik lees er overheen. Wie of wat gea? is weet ik niet.

Geatapatalked
Je hebt je woord niet goed verwoordt, je gooit "ge" en "gea" door elkaar, je doelt op getapatalkd en typerdetypert geatapatalkd, als je jezelf al door de vele advertenties moet worstelen, waarmee ze je chanteren om een afkoopsom te voldoen, kom je met een anti tapatalkwoord?!

Ge(a)tapatalkd? ;) Snap jij het, snap ik het.