tohenk2 schreef:Ik snap dat wel - dat een verkoper die de boel heeft laten onderhouden niet zomaar aan de machine laat schroeven. Tenslotte vertrouwt hij blijkbaar zichzelf al niet om het onderhoud te doen, dus dan is het waarschijnlijk dat hij/zij het ook niet leuk gaat vinden om iemand anders die hij niet kent (mogelijk overkomt als een beginner) en die nog niks betaald heeft dat wel te laten doen.
Als ik heel eerlijk ben - het aantal mensen dat ik op Marktplaats tegenkom die absoluut niet weet waar ze het over hebben is groter dan het aantal dat wel weet waar ze het over hebben. Zouden jullie allemaal iedereen die langkomt aan je machine laten schroeven? (En dan heb ik in mijn achterhoofd dat lang niet iedereen goed verzekerd is...).
Ik zou zelf de moeite nemen om aan de eventuele toekomstige eigenaar piekfijn te laten zien dat de machine in orde is, dat zegt meer dan dat je iemand met een verstelbare moersleutel op je apparaat loslaat, als iemand zich zomaar aanmeldde met de "Bahco" in de hand, dan kon die linea recta retour!
Wat je bedoelt met verzekeren?
Je geeft toestemming, dus . . . !