Re: Het grote broodbaktopic

1494
Vergelijkbaar met sociale woningen die worden gebruikt om via AirBnB € 120 per nacht te verdienen terwijl de wachtlijsten voor een betaalbare woning langer worden.

Ik zou het als regering ook niet pikken wanneer ik zorg voor betaalbare import van meel die dan gebruikt wordt om dure gebakjes te maken voor mensen met geld teveel.

Sowieso gaat het al vrij ver dat er stokbrood en andere witte broodjes mogen worden gebakken. Ik zou per decreet bepalen dat slechts volkorenbrood mag worden gebakken met zuurbedeseming van eigen grond en alle grootkapitalistische imperiale chemische gisten werden aan de grens tegengehouden.
In a statement, the government said the bakers had been selling underweight bread and were using price-regulated flour to illegally make specialty items, like sweet rolls and croissants.

The government said bakeries are only allowed to produce French bread and white loaves, or pan canilla, with government-imported flour. However, in a tweet on Thursday, price control czar William Contreras said only 90 percent of baked goods had to be price-controlled products.
Read more here: http://www.miamiherald.com/news/nation- ... 64428.html
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1497
Toch echt 2 actions hier hoor! Een molen, Duutsland om de hoek, dierentuin, alle standaard winkels die je overal ziet. Veenpark, theater, bioscoop utopolis, KAFKO op 30 minuten afstand, altijd parkeerplaats vrij, veel bossen om te wandelen. Boomkroonpad, postbode komt hier ook pakketjes afleveren en hij kent je persoonlijk, geen slotje op de brievenbus nodig...ga maar door. Beetje meer dingen om met de kinderen heen te gaan zou leuk zijn!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

1498
bobbee schreef:Toch echt 2 actions hier hoor! Een molen, Duutsland om de hoek, dierentuin, alle standaard winkels die je overal ziet. Veenpark, theater, bioscoop utopolis, KAFKO op 30 minuten afstand, altijd parkeerplaats vrij, veel bossen om te wandelen. Boomkroonpad, postbode komt hier ook pakketjes afleveren en hij kent je persoonlijk, geen slotje op de brievenbus nodig...ga maar door. Beetje meer dingen om met de kinderen heen te gaan zou leuk zijn!
Ik ben er ooit geweest in het dierenpark.
Vlinders kijken.