Re: Het grote broodbaktopic
1491Oh ik dacht dat je de drukte juist niet fijn vond.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Read more here: http://www.miamiherald.com/news/nation- ... 64428.htmlIn a statement, the government said the bakers had been selling underweight bread and were using price-regulated flour to illegally make specialty items, like sweet rolls and croissants.
The government said bakeries are only allowed to produce French bread and white loaves, or pan canilla, with government-imported flour. However, in a tweet on Thursday, price control czar William Contreras said only 90 percent of baked goods had to be price-controlled products.
Ja maar....daar is niks.bobbee schreef:Kom in Emmen wonen zou ik zeggen. Dan heb je nergens last van. Geen rijen bij de kassa, geen files...
Ik ben er ooit geweest in het dierenpark.bobbee schreef:Toch echt 2 actions hier hoor! Een molen, Duutsland om de hoek, dierentuin, alle standaard winkels die je overal ziet. Veenpark, theater, bioscoop utopolis, KAFKO op 30 minuten afstand, altijd parkeerplaats vrij, veel bossen om te wandelen. Boomkroonpad, postbode komt hier ook pakketjes afleveren en hij kent je persoonlijk, geen slotje op de brievenbus nodig...ga maar door. Beetje meer dingen om met de kinderen heen te gaan zou leuk zijn!
Nee.Maar daar staat Emmen toch een beetje om bekend.Tenminste destijds.Praat over 1990 of zo.bobbee schreef:Is dat alles?