Re: Dosing funnel van DiRossi

21
Ceramics 3D printen schijnt nog best moeilijk te zijn. Maar - er zit in Eindhoven iemand die er heuse kunstwerken mee maakt.
Hij heeft er een website over http://oliviervanherpt.com/functional-3 ... -ceramics/ en ik denk dat alle opdrachten en reclame welkom zijn :-)

Ik ben eigenlijk best benieuwd naar de resultaten, voor- en nadelen tov van spuitgietwerk en tradioneel draaiwerk enzo.

Een aardewerken omhulsel voor de L1? Weer eens iets anders dan al dat geblink ... een heus kunstwerk in de kamer!

23
Gelijk ff de pagina geforward naar collega van me , die heeft een 3d printer thuis staan :)

Je zou het ook door een metaal 3D printer kunnen laten afdrukken natuurlijk geheel in medisch goedgekeurd titanium :) Ben je wel wat meer dan 26,95 p/s kwijt denk ik.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

26
We zouden wel de betiteling van deze thread iets kunnen aanpassen, bijvoorbeeld niet "Dosing funnel van DiRossi" maar in plaats daarvan "Funnels van diverse makelij" of "Funnel van de week" of "Koop of Fröbel uw Funnel"
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

27
fransg schreef:We zouden wel de betiteling van deze thread iets kunnen aanpassen, bijvoorbeeld niet "Dosing funnel van DiRossi" maar in plaats daarvan "Funnels van diverse makelij" of "Funnel van de week" of "Koop of Fröbel uw Funnel"
lolz leuke suggestie inderdaad. Excuses als ik de foto in een verkeerd topic heb geplaatst. Ik denk wel dat ik voor die 27 cent een tweede bestel die 1cm minder hoog is :). ten opzichte van die uberstrakke roestvast stalen versie scheelt dit toch enorm veel knaken die ik weer in lekkere koffie kan investeren.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven