Hallo,
SInds vanmorgen geeft mijn miele cva620 aan dat de afvalbak ontbreekt, maar hij zit er wel in. Heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van is. Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Re: Miele cva620 afvalbak ontbreekt
2Er zal wel een voeler / microschakelaar zitten die wordt ingedrukt als de afvalbak er correct in zit, dus of die bak zit er half scheef in of het schakelaartje is stuk. Hoe dan ook een mooie aanleiding om het over een heel andere boeg te gooien, mooie boontjes te kopen, een echt goeie maler en te besluiten een fijne halfautomaat te kopen. Een wereld aan koffiegenot gaat dan voor je open. Een Miele, daar doe je de bonte was in, geen koffie zeg ik altijd maar.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Ook de witte was hoor!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
4Heb het probleem gevonden, er zit in de machine onderaan een soort sensor, deze vervangen en ja hoor hij doet het weer. Ligt dus niet aan de magneetjes van de afvalbak. Is natuurlijk een goed idee een echte koffiemachine.
5fransg schreef:Er zal wel een voeler / microschakelaar zitten
Precies!hphendrix schreef:er zit in de machine onderaan een soort sensor, deze vervangen en ja hoor hij doet het weer.
Niemand had het over magneetjes, maar in de 'soort sensor' zou best een magneetje kunnen zitten.hphendrix schreef:Ligt dus niet aan de magneetjes van de afvalbak
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
6Ik heb nu net hetzelfde probleem.
Heb je die sensor zelf vervangen of heb je een technicus laten komen ?
Alvast bedankt,
Heb je die sensor zelf vervangen of heb je een technicus laten komen ?
Alvast bedankt,
7Kan je me ook zeggen waar die sensor exact zit aub ?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
8Ik kan geen plaatje vinden, maar begin eens met het lezen van de service handleiding. Misschien dat het daar in staat.
http://www.cagrimmett.com/justanswer/CVA615.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cagrimmett.com/justanswer/CVA615.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO