Heel fijn dat je met me meedenkt! De Wilfa lijkt inderdaad een leuke optie te zijn, zal eens in de ervaringen van anderen duiken. Komt naar mijn mening wel een beetje "plastic-fantastic" over, maar schijn kan bedriegen natuurlijk. Ben tevens niet vies van een commerciële grinder, als hij maar mooi presteert op het medium en groffe quadrant. De MK die je aandraagt ga ik ook eens naar kijken, zie dat die veel wordt gebruikt in de "domestic" sferen.
Weet niet exact wat je met een balansje bedoelt. Zal mijn interpretaties geven;
A.) Ik heb een weegschaal (merkloos) die ik wil upgraden. Heb behoefte aan een timer en meer snelheid/nauwkeurigheid. Komt goed!
B.) De balans a.i. prijzen van machines die je aandraagt ten opzicht van geleverde kwaliteit; heel blij mee, thanks.
E.e.a. mag best meer kosten, daarvoor is het een hobby. Ben nu eerst op zoek naar een verfijning van mijn technieken, omdat ik niet het idee heb dat ik het meeste uit mijn huidige setup haal. Zodra ik daarin grenzen tegenkom, zal ik investeren in nieuwe apparaten.
N.B. Ik heb handmatig malen afgezworen. Ik weet dat de kwaliteit erg goed kan zijn, maar het neemt een stukje plezier in de hobby bij mij weg.