Hoenen schreef:Of een email dat ze je bod accepteren, als je dan een uurtje later terugmailt met gegeves + vragen naar bankrekening de email terug krijgen dat de machine al is verkocht

Dan heb je nog mazzel gehad!
Ik had afgesproken tijd datum en adres voor een mooie camera, 260 km enkele reis !!
Kom ik daar na 3 uurtjes sturen, ruim voor de afgesproken tijd op de stoep, doen ze de deur open en stel me netjes voor met de mededeling dat ik voor de Hasselblad kom, zeggen ze doodleuk oh die is de straks opgehaald door iemand van hier uit het dorp, daar sta je dan met je goeie fatsoen 520km voor Jan L-L, ik zeg dat ik een reiskosten vergoeding wil en 20% van de camera, ze lachten me vierkant uit, wat doe je dan, juist ff langs het politiebureau ( Gestapo ) het was Belgie, oh maak je maar niet druk dat is een bekende familie, kon ook geen klacht neerleggen, eerst wezen eten toen teruggereden, auto een straat verder neergezet, aangebeld niks nada er werd niet opgedaan, toen maar de voordeur van een verfraaid raam voorzien, sterren stralen
Ik baal er nog steeds van, nu maar hopen dat ze hier ook mee lezen