Heb hem dit gemaild:
Ja, dat kun je wel zeggen, maar dan kun je hem net zo goed los in de doos gooien en vervolgens zeggen dat je gezegd hebt er niet aansprakelijk voor te zijn.
Nadat je dat zei heb ik gezegd dat ik dan wel 5 a 10 euro extra wilde betalen omdat ik dan wel zeker wilde zijn dat je hem goed zou inpakken.
Als jij dit vervolgens niet doet kun je je niet meer beroepen op dat je gezegd hebt niet aansprakelijk te zijn bij schade. Dan had je ook extra inpakmateriaal moeten kopen.
Voor 8 euro koop je namelijk 20 meter 50 cm breed noppenfolie bij de bouwmarkt. Daarmee was hij zeker veilig overgekomen, daar kun je de machine namelijk 25 keer mee omwikkelen ongeveer.
Je werkt bij UPS, dan weet je toch hoe vaak er schade aan zendingen is en hoe er met die dozen wordt omgegaan? Dan snap ik echt niet dat je hem op deze manier verpakt hebt.
Ook dat dunne stoompijpje dat 10cm uitsteekt naar de zijkant. Natuurlijk buigt die helemaal krom, daar is niet veel voor nodig met een machine van 10 kg die in de doos rondbeweegt....
En om de machine zat maar 1 a 2 laagjes noppenfolie. Dat doet natuurlijk ook precies niks.
Je ziet aan de drukmeter de klap die hij heeft gehad van boven waardoor de verbinding krom is (foto). Het zou me verbazen als de meter het nog doet, maar dat kan ik voorlopig niet testen omdat het glaasje eerst vervangen moet worden...
klik voor foto van drukmeter