Re: knutselbob stelde zich voor...
22Want? Té lage prijzen?
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
23Slechte recencies op coffeegeek van 2011. http://coffeegeek.com/forums/espresso/machines/525667 Hoeft niet perse iets te betekenen.
Geen telefoonnummer, geen betrouwbare financiele afwikkeling. Je moet geld overmaken met een wissel of zoiets. En als je googled op de naam van de persoon die in dat item voorkomt geeft dat ook geen betrouwbaar beeld.
Je moet eigenlijk zelf in Indonesie zitten om zulke dingen te regelen.
Geen telefoonnummer, geen betrouwbare financiele afwikkeling. Je moet geld overmaken met een wissel of zoiets. En als je googled op de naam van de persoon die in dat item voorkomt geeft dat ook geen betrouwbaar beeld.
Je moet eigenlijk zelf in Indonesie zitten om zulke dingen te regelen.
24Zo worden er met enige regelmaat ook Harleys op MP aangeboden voor 3500 e. Straatwaarde normaal 20000. Geld graag overmaken naar engeland. Uiteraard geen motor en het geld is foetsch. Er trappen nog steeds mensen in.
Je hebt ze in alle soorten en maten.
Ik zou zeggen probeer het eens Knutselbob. Als het lukt bestel ik er 25 en verkoop ze met 300 e winst per stuk hier in Nederland.
Alvast bedankt.
Je hebt ze in alle soorten en maten.
Ik zou zeggen probeer het eens Knutselbob. Als het lukt bestel ik er 25 en verkoop ze met 300 e winst per stuk hier in Nederland.
Alvast bedankt.
25Inderdaad een gevalletje te mooi om waar te zijn.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer
26Ik heb een mailtje laten sturen er 5 zelf voor te financieren en naar Nederland te verzenden.
In de vorm van een nieuw op te zetten verkoopkanaal of zoiets.
Als ze dan hier in depot zijn krijgt hij direkt geld overgemaakt.
Het voorstel is om daar dan 100 dollar per stuk extra voor te betalen.
Als het de eerste keer goed gaat krijgt hij een order van 10 en dan zo langzaam opbouwen.
Ik denk dat ik er niets meer van hoor?!
In de vorm van een nieuw op te zetten verkoopkanaal of zoiets.
Als ze dan hier in depot zijn krijgt hij direkt geld overgemaakt.
Het voorstel is om daar dan 100 dollar per stuk extra voor te betalen.
Als het de eerste keer goed gaat krijgt hij een order van 10 en dan zo langzaam opbouwen.
Ik denk dat ik er niets meer van hoor?!
27En anders is Paypall misschien nog een alternatief? Volgens mij zit daar een bepaalde verzekering op...
Ascaso Basic, Kyocera CM-45, Melitta Plastic Filter, Solis Scala
28Zelfs in Italië betaal je nog bijna 2000 euro en in Amerika rond de 2400 dollar voor dat ding. 500 dollar is dan wel heel erg weinig.
Strietman CT2, LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 (102HU en OM), Pietro M-Modal, 1ZPresso J-Ultra, LWW The BIRD, Orea V4/Z1, Hario V60/NEO, OXO Rapid Brewer, Acaia Lunar en Pearl S, Sworks Billet basket 15gr en 18gr en nog veel meer
29Ik heb het Indonesie avontuur in de diepvriezer gelegd.
Ik liep een paar dagen geleden in Arnhem langs de DE winkel en zag 2 van die blinkende Mahlkonigs staan. In dacht das eigenlijk ook wel mooi.
Ik wilde graag zo'n grinder on demand molen, omdat ik het gewoon leuker vind om het portafilter eronder te houden en dan koffie in het bakje te krijgen.
Dus heb ik die rebrand k30 es van internet maar opgehaald. Jee, wat een groot ding zeg!
Ik liep een paar dagen geleden in Arnhem langs de DE winkel en zag 2 van die blinkende Mahlkonigs staan. In dacht das eigenlijk ook wel mooi.
Ik wilde graag zo'n grinder on demand molen, omdat ik het gewoon leuker vind om het portafilter eronder te houden en dan koffie in het bakje te krijgen.
Dus heb ik die rebrand k30 es van internet maar opgehaald. Jee, wat een groot ding zeg!
30Heb je die van marktplaats opgehaald? Er stond op die molen een andere merknaam... Het is wel euh....handig?...als je ff zo €€n aankoop er tussendoor kunt gooien.
Maar mooi ding hoor, zal wel prachtig zijn om mee te werken, geniet ervan.
Maar mooi ding hoor, zal wel prachtig zijn om mee te werken, geniet ervan.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!