Re: Espresso-elektra extra duur?

3
bobbee schreef: wo 06 okt 2021, 11:47 Dat is wel een beetje dom.
Ja en dan nog op de voorpagina. Sommige journalisten hebben echt geen idéé waar ze het over hebben.

En dat is juist heel goed. Ook weer een aanwijzing dat er geen Groot Complot is of Duister Plan, gewoon dommigheid en arrogantie.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

4
fransg schreef:
bobbee schreef: wo 06 okt 2021, 11:47 Dat is wel een beetje dom.
Ja en dan nog op de voorpagina. Sommige journalisten hebben echt geen idéé waar ze het over hebben.

En dat is juist heel goed. Ook weer een aanwijzing dat er geen Groot Complot is of Duister Plan, gewoon dommigheid en arrogantie.
Er is nog geen minister geweest die een journalistiek stuk voor de voorpagina van een krant heet geschreven. Wel hebben ze beraadslagingen beantwoord.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

5
Journalisten en cijfers, blijft een lastige combinatie ik vraag me wel af waar die 184 euro dan vandaan komt. Is dat de gemiddelde stijging in kosten per jaar ofzo?

Ik ben zelf ook journalist, vandaar dat ik het niet weet/te lui ben om het nu uit te zoeken we zijn niet allemaal dom en arrogant, overigens
La Pavoni Europiccola 1989 | Fiorenzato T80 | V60 | 1zpresso JX-Pro-S

7
Verenjano schreef: wo 06 okt 2021, 13:17we zijn niet allemaal dom en arrogant, overigens
Dat is het verneukeratieve. Dat je soms wel eens beter tegenkomt.

Ik houd toch mijn abonnement op de Volkskrant, in de eerste plaats en vooral vanwege Gummbah, Sylvia Witteman en Aaf Brandt Corstius, maar ook wel omdat sommige artikelen redelijk leesbaar en informatief zijn. Wat dan vaak weer teniet wordt gedaan door (de afgelopen dagen) ongelooflijk ijdel gezeik over dat de krant 100 jaar bestaat. Dat zou genoeg moeten zijn voor een besloten redactiefeestje maar nee, alle lezers moeten worden lastiggevallen met irrelevante shit over het thema '100 jaar' dus 'jarigen van alle leeftijden' kwam uit de brainstorm en dat is dan uitbesteed aan onderbetaalde freelancers. Of bijlagen waarin uit de doeken wordt gedaan hoe de werkelijk rijken en bevoorrechten uit de redactiekennisenkring hun appartmenten van twee miljoen heel authentiek en industrieel hebben ingericht zodat de bijstandsmoeders kunnen zien hoe het óók kan.

Maar gelukkig wind ik me daar niet over op hoor ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

9
Ik lees verschillende kranten af en toe. Heb wel sinds kort een abonnement op Elseviers. Had nooit gedaan dak dat zou doen, maar artikelen getuigen wat minder van achter dogma's aanlopen en geven blijk van een wat meer kritische noot op ontwikkelingen die door een grote groep als een waarheid wordt gezien. Overigens in het NRC las ik eens een artikel over Iran, en Iraniërs werden Arabieren ipv Perzen genoemd. Moest toen wel lachen, maar wel een beetje slordig.