Re: Jack leveler

4
Starred schreef: vr 11 feb 2022, 12:19 Hier bijvoorbeeld
Die Whole Latte Love is gewoon een winkeltje waar men reclame maakt voor wat ze zelf verkopen en als het zo uitkomt machines van de concurrent afkraken alsof het een 'recensie' betreft.

Heb je ook ergens een echte recensie gevonden die hetzelfde beweert?

Gewoon recht tampen is heel goed en afdoende, alleen is dat niet iedereen gegeven dus een stukje gereedschap dat daarbij helpt kan altijd van pas komen, maar dan moet je ook dáár weer mee leren omgaan, zoals je met die Leveler de gewenste diepte/kracht eerst moet vaststellen.

Roer-gereedschap voegt ook vaak wel wat toe, en een machientje om gewoon simpel recht te tampen kan wonderen verrichten maar kost veel.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Jack leveler

9
Hoe meer rotzooi aan gadgets, hoe interessanter het leven wordt. Ben ik nu kwetsbaarder dan ik dacht of beschik ik nu over een uitvinding van het uur U. Lekker gooien, keren, draaien, en dan weet je je het of niet. Uiteindelijk hou ik het er nu bij drie voor mijn puckprep. Maar had ik vele overbodige zaken nooit geprobeerd, dan had ik het nooit geweten om nu tot die 3 te komen.