Hmm, ik vraag mij af hoe goed ie is. Ook, wat ie kost na alle inklaring en verzend kosten.
Echt die Chinezen jatten absoluut alles
Die heb ik staan, deze P64 kloon werkt op lagere toeren, zou dus minder fines moeten produceren, ik vermoed dat ie qua geluid ook vriendelijker is.ErikvW schreef: do 14 apr 2022, 08:29 Is een G-Iota met zowat dezelfde vorm dan geen optie die wat meer zekerheid-bekendheid biedt? Heeft een P64 of in dit geval een kloon zoveel meer prestatie dat je daar zoveel meer voor betaalt? Deze kloon gaat aan je deur toch zo'n 650 euro kosten?
Niche steekt met kop en schouders boven de Giota uit, maar conisch geeft wel een heel ander smaakprofiel. Als je liever vlak dan conisch wil is de Eureka ORO ook een upgrade vanaf de Giota, maar ik weet niet zeker hoe hij opweegt tegen de SSP schijven dat kan BvdS beter vertellen. Wat ik wel weet is dat BvdS zijn Giota SSP ook weg heeft gedaan en inmiddels als een poos erg tevreden is over de 65mm DI schijven van Eureka in zijn mignon XL.RoosW schreef: do 14 apr 2022, 09:04Ik huppel momenteel nog rond op twee gedachten, een vervanger kopen voor mijn G-Iota (hoeveel beter zou een Niche Zero zijn?) of om SSP Burrs te kopen voor mijn G-Iota.ErikvW schreef: do 14 apr 2022, 08:29 Is een G-Iota met zowat dezelfde vorm dan geen optie die wat meer zekerheid-bekendheid biedt? Heeft een P64 of in dit geval een kloon zoveel meer prestatie dat je daar zoveel meer voor betaalt? Deze kloon gaat aan je deur toch zo'n 650 euro kosten?
Pin me er niet op vast, maar ik lees regelmatig dat de XL platte schijven juist weer een meer conisch smaakprofiel hebben.Pti schreef: do 14 apr 2022, 14:40 Niche steekt met kop en schouders boven de Giota uit, maar conisch geeft wel een heel ander smaakprofiel. Als je liever vlak dan conisch wil is de Eureka ORO ook een upgrade vanaf de Giota, maar ik weet niet zeker hoe hij opweegt tegen de SSP schijven dat kan BvdS beter vertellen. Wat ik wel weet is dat BvdS zijn Giota SSP ook weg heeft gedaan en inmiddels als een poos erg tevreden is over de 65mm DI schijven van Eureka in zijn mignon XL.
Misschien dat ik daardoor zelf geen verschil weet te proeven tussen ETZ en XL, dat stelt me gerust, ben ik misschien toch een fijnproeverYpuh schreef: do 14 apr 2022, 16:27
Pin me er niet op vast, maar ik lees regelmatig dat de XL platte schijven juist weer een meer conisch smaakprofiel hebben.
Terug naar “Koffiemolens & malers”