Hoi iedereen,
Ik ben net nieuw op het forum maar hoop natuurlijk lekker actief te gaan worden hier, ik lees immers ook al een tijdje mee. Ik ben op zoek naar een Pullman Big Step tamper en wilde via deze weg eens kijken of iemand er toevallig een te koop heeft. Nieuw zijn ze immers best prijzig, dus een 2de hands zou mooi zijn. Ik ben inmiddels een aantal maanden enthousiast bezig met espresso en wil de tamper gaan gebruiken icm mijn Lelit Mara X en Niche Zero. Ik merk namelijk dat ik met mijn huidige tampers (Lelit en een vergelijkbare unbranded tamper ala Joe Frex of Motta) ondanks uitvoerig WDT'en toch nog wel wat channeling heb,vooral met lichter gebrandde koffies.
Vandaar toch eens een Big Step proberen in de hoop minder channeling te krijgen. Liefst zou ik er een met doosje, papieren, aankoopbewijs vinden. MK II of III zou helemaal mooi zijn. Fancy handvaten e.d. niet noodzakelijk maar wel leuk uiteraard. Mocht je een Pullman 876 (17-19g) of VST 18g bakje erbij in de verkoop hebben dan is het helemaal top.
Ik zit overigens (voorlopig) in Antwerpen, BE momenteel.
Groet,
Maurice
Te Koop Gevraagd: Pullman Big Step
1Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021