Uitklop lade

1
Ik wil een grote uitklop lade kopen om de molen op te zetten, lade moet ten minste 40 cm lang zijn en 23/25 cm breed , welke zijn het beste en waar kopen? zijn er Duitse sites die deze aanbieden? ik kan ze niet vinden
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

Re: Uitklop lade

2
Ik heb nog een hele grote liggen die ik niet ga gebruiken. Degelijke van Joe Frex. Moet ik nog te koop zetten. De maten weet ik niet uit mijn hoofd, zou dat wat voor je kunnen zijn? 2e hands?
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

3
bobbee schreef: zo 08 jan 2023, 01:26 Ik heb nog een hele grote liggen die ik niet ga gebruiken. Degelijke van Joe Frex. Moet ik nog te koop zetten. De maten weet ik niet uit mijn hoofd, zou dat wat voor je kunnen zijn? 2e hands?
ja zeker als het maar een grote is want de compak heeft een voet van 40cm

5
Ik lift even mee op deze topic: als er iemand een lade heeft staan van 30 breed en 45 diep (die onder de Strega past), dan houd ik me aanbevolen. Ik heb een concept art (Joe Frex kloon) lade staan dus die stijl heeft mijn voorkeur. De grote joekel kan ik dan gebruiken om de machine iets hoger te zetten en mijn spullen in te stoppen.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

6
ErikvW schreef: zo 08 jan 2023, 10:17 Ik lift even mee op deze topic: als er iemand een lade heeft staan van 30 breed en 45 diep (die onder de Strega past), dan houd ik me aanbevolen. Ik heb een concept art (Joe Frex kloon) lade staan dus die stijl heeft mijn voorkeur. De grote joekel kan ik dan gebruiken om de machine iets hoger te zetten en mijn spullen in te stoppen.
Heb je hier misschien iets aan? Dit is het aanbod van de groothandel waar ik regelmatig bestel daar kun je vrij eenvoudig de maten van de verschillende Joe Frex lades vergelijken.
Bijlagen

7
Pti schreef: zo 08 jan 2023, 11:17
ErikvW schreef: zo 08 jan 2023, 10:17 Ik lift even mee op deze topic: als er iemand een lade heeft staan van 30 breed en 45 diep (die onder de Strega past), dan houd ik me aanbevolen. Ik heb een concept art (Joe Frex kloon) lade staan dus die stijl heeft mijn voorkeur. De grote joekel kan ik dan gebruiken om de machine iets hoger te zetten en mijn spullen in te stoppen.
Heb je hier misschien iets aan? Dit is het aanbod van de groothandel waar ik regelmatig bestel daar kun je vrij eenvoudig de maten van de verschillende Joe Frex lades vergelijken.
ja dank je , ik houd dat even in mijn achterhoofd,,,,maar ik wacht eerst even af wat bobbee te koop heeft, als de maat goed is dan zou dat ook prima wezen

8
Ben70 schreef: zo 08 jan 2023, 11:21
Pti schreef: zo 08 jan 2023, 11:17
ja dank je , ik houd dat even in mijn achterhoofd,,,,maar ik wacht eerst even af wat bobbee te koop heeft, als de maat goed is dan zou dat ook prima wezen
welke site is dit trouwens?