Re: siemens tk52001

5
beste steef,

ik heb na deze melding de gebruiksaanwijzing doorgelezen, deze melding staat er verder niet in, ik heb de hele machine gedemonteerd en gereinigd, ook na schoonmaak zelfde klacht dwz koffie zetten alles ok maar steeds melding bakken legen.

met vr.gr. firstmate

7
beste barista74,
dat lipje is onderdeel van een microswitch welke aangeeft dat de bak geplaatst is. Ik heb deze verwijderd gereinigd en gemeten lijkt ok. Dan zou er toch nog iets moeten zijn welke bepaald dat deze bak volzit?
groeten firstmate

8
Ik heb dat stuk niet opengehad. Ik kan me voorstellen dat er twee zitten. Ook kan het zijn dat de machine telt hoeveel kopjes je zet en dan aangeeft dat je moet legen, dat zit dan in de electronica.

Ik weet het dus niet...
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

9
Meten of de lekbak vol zit doet mn Bosch dmv de geleiding tussen de 2 kontacten aan de lekbak.
De ruimte hiertussen goed schoon en droog maken voorkomt (bij mij) fout-positieve signalen.
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30